Gå til innhold

Test: Archos 604-WiFi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det Archos 604-WiFi ikke har, trenger du ikke.

Utrolig lite gjennomtenkt kommentar!

 

Denne enheten støtter ikke:

* Ogg Vorbis (Fri Lossy Lydkodek)

* FLAC (Fri Lossless Lydkodek)

* Speex (Fri Lossy Talekodek)

* Ogg Theora (Fri Lossy Videokodek)

* Xvid (Fri Lossy Videokodek)

* Monkey's Audio (Proprietær Lossless Lydkodek)

 

Disse kodekene er blant de mest brukte, mye pga. kvalitet/størrelse forholdet er langt bedre enn hos sine rivaler (mp3, divx, wmv, wma, wav).

 

Jeg er synes det er svært uprofesjonelt av Amobil anmelderene å skrive slike omtaler uten å engang vite hvilke formater som finnes.

 

Håper dere kan skjerpe dere på fremtidige anmeldelser.

Lenke til kommentar
Det Archos 604-WiFi ikke har, trenger du ikke.

Utrolig lite gjennomtenkt kommentar!

 

Denne enheten støtter ikke:

* Ogg Vorbis (Fri Lossy Lydkodek)

* FLAC (Fri Lossless Lydkodek)

* Speex (Fri Lossy Talekodek)

* Ogg Theora (Fri Lossy Videokodek)

* Xvid (Fri Lossy Videokodek)

* Monkey's Audio (Proprietær Lossless Lydkodek)

 

Disse kodekene er blant de mest brukte, mye pga. kvalitet/størrelse forholdet er langt bedre enn hos sine rivaler (mp3, divx, wmv, wma, wav).

 

Jeg er synes det er svært uprofesjonelt av Amobil anmelderene å skrive slike omtaler uten å engang vite hvilke formater som finnes.

 

Håper dere kan skjerpe dere på fremtidige anmeldelser.

7843481[/snapback]

 

Hvilket OS kjører den? Står det noe steder? I såfall er det gjemt godt..

Lenke til kommentar

Jeg er litt interessert. Det som er kritisk viktig er at den kan spille .avi filer og at bildet den kan recorde med kameraet (ekstrautstyr) er av god nok kvalitet. Innspillingen kommer til å primært være under småfly turer, så er det noen som vet om kameraet er godt nok. Eller burde jeg se meg om etter noe annet?

Lenke til kommentar

Er enig med dere begge. Helt greit å bruke slike virkemidler for å skape interesse i artikkelen, spesielt i introduksjonen, men samtidig så er journalister som blindt ser det positive i produkter veldig useriøst og uprofesjonelt.

 

Men tror ærlig talt i denne artikkelen at det var mere ment som et snappy uttrykk enn en faktisk konklusjon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...