Gå til innhold

Nye SE-telefoner 6. februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste jeg feil, eller stod det virkelig verdens 3. største mobilprodusent? ;) Da har SonyE altså tatt forbi Samsung? Noen som vet den prosentvise fordelingen av markedet mellom produsentene?

 

På den annen side så har jeg ikke helt store forventninger da til den kommende presentasjonen. Walkman med 2 mp er jeg over hodet ikke interessert i, og siden vi ikke vil se noe á la N95 i år, så blir det neppe SE på meg dette året. Men må innrømme at de lager stilige telefoner! :yes: Se bare på M600i og W950i :)

Hvis Elena blir veldig bra, og ikke noe særlig større enn M600i (og godt kamera) så kan det være jeg tar en nærmere kikk på den :D

Men la oss se hva som blir presentert den 06 :) Gleder meg

 

Morten ('o',)

Lenke til kommentar

Skal ha ny mobil... og syns den walkman mobilen så veldig fin ut. Har hørt at den har cyber shot og 2 mp. og det passer fint. Men hadde tenkt å kjøpe k800 men så så jeg denne artikkelen og tenkte at det er kjipt vis jeg kjøper en telefon nå også kommer det mange nye som passer bedre til meg om to uker... Så derfor lurer jeg på om de bare viser de frem, også gir de ut til salg rundt sommer tider eller om de viser de frem og lanserer de rett etter...Skal på ferie 15. feb så trenger mobil da...

Lenke til kommentar
Jeg rotet med datoen i den andre tråden levlex, du kan endre denne til 9.2

:)

7782331[/snapback]

 

 

 

Vis det er datoen til pressekonferansen du snakker om så tror jeg den er 6. som det står og ikke 9. som du skriver. står hvertfall 6. på amobil.no

7782715[/snapback]

 

Stemmer, jeg forveksler denne med noe annet... det er den 6.2.

My bad...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...