Gå til innhold

Hjelp, han ble lurt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

En venn av meg slutta med wow.

Han skulle bytte wow accen sin med: 3x level 60, med masse epic( Jeg kan ikke masse om wow)mot en cs 1,6 Ws i 1/2 år.

Han fikk pw til wow accen og vennen min fikk ip, pw og rcon pw til serveren!

Senere på kvelden viste de seg at de var en vanli 2 timers server hos smscs.no, han hadde bytta alt av navn og pw på. Da han skulle logge inn på wow hadde han andre endra pw på accen.

Eneste vennen min har å gå etter er msn adressa, ganske håpløst:/

Noen som kan hjelpe!?

'

MVH. Markus

Takker for alle svar! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.. Tviler på at det hjelper å kontakte Blizzard ettersom det der strider imot policy'en deres.

Ulovlig å bytte accounts/gi bort acc. informasjonene sin altså.

Men.. Han har bytta emailadresse og slikt også?

Skrevet
Men, kan han som tok den skifte secret question ?

( Sry, har veldi lite peiling på wow )

7742681[/snapback]

nei, det kan han ikke. Han kan heller ikke bytte mail uten og ringe Blizzard, og da må personen som ringer oppgi sin CD-KEY

Skrevet (endret)

Enkleste(selv om det jeg sier er uetisk) ville være å gått gjennom secret question delen, om han fortsatt husker det. Om han da finner characterene sine uten de tingene han tidligere hadde, kan han ta en telefon til Blizzard. Da er det viktig at han _IKKE_ forteller hva som egentlig skjedde, men at han forklarer at han kom hjem og skulle logge på accounten sin og oppdaget at passordet var forandret. Han burde informere om at han bruker "internet explorer" og Blizzard vil da sikkert anta at han har blitt utsatt for keylogging. Accounten vil da bli bannet i 1 til 2 uker, da de undersøker den litt. Han vil mest sannsynlig få accounten sin tilbake slik som den var da han "byttet den bort", mens denne snille personen som leide en CS server vil få sin egen account bannet. Jeg vet dette er uetisk og kanskje galt, men dette er i mine øyne den enkleste måte.

Håvard

Edit: Jeg går ut ifra at vennen din er den rettmessige eieren av accounten og har all informasjon til accounten liggende.

Edit 2: Om han ikke husker secret question, kan han gå rett til steget å ringe blizzard. :ph34r:

Endret av Sirhaavard
Skrevet
Enkleste(selv om det jeg sier er uetisk) ville være å gått gjennom secret question delen, om han fortsatt husker det. Om han da finner characterene sine uten de tingene han tidligere hadde, kan han ta en telefon til Blizzard. Da er det viktig at han _IKKE_ forteller hva som egentlig skjedde, men at han forklarer at han kom hjem og skulle logge på accounten sin og oppdaget at passordet var forandret. Han burde informere om at han bruker "internet explorer" og Blizzard vil da sikkert anta at han har blitt utsatt for keylogging. Accounten vil da bli bannet i 1 til 2 uker, da de undersøker den litt. Han vil mest sannsynlig få accounten sin tilbake slik som den var da han "byttet den bort", mens denne snille personen som leide en CS server vil få sin egen account bannet. Jeg vet dette er uetisk og kanskje galt, men dette er i mine øyne den enkleste måte.

Håvard

Edit: Jeg går ut ifra at vennen din er den rettmessige eieren av accounten og har all informasjon til accounten liggende,

7742851[/snapback]

Vil ikke si at det er uetisk, siden han ble lurt. På en annen side er det verdt et forsøk. Det er ingen løgn, det er bare fornektelse av sannheten. :!:

Skrevet

Akkurat samme skjedde med meg, bare at jeg byttet min account mot en annen wow account. Han scammet, og en uke seinere fikk jeg tilbake min account mens hans ble banned. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...