Gå til innhold

Alucard90 lille prosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egentelig det lille prosjektet om du ikke skal modde eller noe?

7492472[/snapback]

Lurer jeg også på.

Å bytte deler i maskinene kalles ikke case-mod.

7493363[/snapback]

Han har jo aldri sagt at han skal casemodde heller? :dontgetit: Man _må_ ikke modde for å lage en arbeidslogg.

 

On topic: Lykke til :thumbup:

Endret av galskapen
Lenke til kommentar

Kaller dette et lite prosjekt fordi jeg ikke skal skifte bare noen smådeler nå ialefall ;)

 

Som dere ser på linken har jeg da tenkt å skifte høytallere,mus og kabinett etterhvert som jeg har råd,laga denne tråden igrunnen for å få råd om stillige og ikke altfor dyre kabinett,kanskje linker til andre enn komplett og microplex som selger det her til lands,musa har jeg bestemt meg for blir en Logitech G7 hvis det ikke er noen som kommer med dokument som viser den ikke er så god,vill helst hvis noen kommer med kvaliteten er dårlig komme med litt mer enn det,fordi vill ha en begrunnelse,på denne måten luker man bedre bort de som ikke vet,bare skriver for å få innlegg :p

 

Ellers så er ikke Høytallere helt bestemt,men tror det blir en av Logitech høytallerene jeg har linka til,men her er jeg åpen for forslag som ikke overskriver 2300kroner,vill helst ha link da :p

 

Ellers som sagt bare å komme med forslag om et fint kabinett med gode kvaliteter,vill der og ha link

 

Takk for svar :D

Lenke til kommentar

Altså, skjønner ikke helt poenget med å opprette en "worklog" for å få råd om hvilket kabinett og hvilken høyttalere du skal kjøpe til maskinen din. Da burde du helelr poste et innlegg i henholdsvis kabinett og lydkort&PC-høyttaler kategoriene, tror du ville fått bedre svar på det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...