Gå til innhold

Dreamhack Winter 2006 åpner i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og det er veldig mange som spiller spill hele tiden der mesteparten av folka

7392221[/snapback]

Gaming på LAN blir aldri like morsomt etter man fyller 16 :roll:

 

Nei, lenge siden jeg har spilt på LAN ja.

Stenge seg ute fra omverdenen med hodetelefoner skjer ikke mens jeg er på LAN.

 

Hvis det er sant det du sier, om at de fleste spiller mesteparten av tiden, så hadde ikke dette fristet for min del.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Verdens største? Hvor mange var det på TG? Hvor store er lokalene i Jönköping i forhold til Vikingeskipet?

 

Ellers må jeg si meg enig i en del over her. LAN er ikke gøy for oss som ikke spiller og er lei av å "sove" på liggeunderlag på betong til dundrende musikk. Hvis det blir en egen "senior-avdeling" på TG neste år med forbud mot høytalere og generellt bedre sovemuligheter og mer fokus på andre spennende ting man kan gjøre med PCer enn spilling så skal jeg vurdere å komme.

Lenke til kommentar
Hvis det blir en egen "senior-avdeling" på TG neste år med forbud mot høytalere og generellt bedre sovemuligheter og mer fokus på andre spennende ting man kan gjøre med PCer enn spilling så skal jeg vurdere å komme.

7392328[/snapback]

 

Er så utrolig enig med deg Simen1! Begynner å bli for gammel å sitte blant fjortisser som har den samme sangen på repeat på CW anlegget sitt.

blant annet popcorn sangen og rosa helikopter....

Lenke til kommentar
I år var det 5200 plassar på TG, usikker på kor mange som faktisk var i bruk.

 

Høg lyd? Tykkjer eg har lest at DH har forbod mot enorme anlegg. Med to digre hallar kan ein vel ikkje akkurat bråke med eit kompaktanlegg?

7392404[/snapback]

5200 eller 10.000 bittesmå par høytalere med ulik musikk/støy kan sikkert gi like mye hodepine som ett gigantanlegg i hallene. Jeg ønsker i hvertfall ganske stille omgivelser, i hvertfall i lengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...