Buggene Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Hva foreslår du? fat 32 eller ntfs for en sata 5400rpm 120 gb harddisk som står i en bærbar..
Buggene Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Ok. kan noen gi meg en veldig ENKEL guide på å gjøre dette. For alt er komplisert for meg når det gjelder sånne datating!! Ver så snill;)
Vagaprog Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Det beste er å lage en ny partisjon og konvertere fra fat32 til ntfs i windows installeringen,men det går sikkert fint å gjøre i f.eks partition magic eller noe annet
Torbjørn T. Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Om disken er FAT32: http://www.microsoft.com/technet/prodtechn...convertfat.mspx Trykk Windowstast + R for å få opp Kjør. Skriv inn cmd og trykk Enter, for å opne eit ledetekstvindauge. Her skriv du convert x: /fs:ntfs, der x er stasjonsbokstaven. Til dømes, om det er stasjon C det er snakk om, skriv du convert c: /fs:ntfs. Trykk enter, og konverteringa starter.
imfrommanndame Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Har det ikke vært SYKT mange slike poster nå?
Buggene Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Jo de har det. Etter eg har gjort det incanus sier kommer det opp skriv inn gjeldende volumetikett: Hva betyr det? hvor finner jeg den?
Torbjørn T. Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Det er namnet på disken trur eg. Altso, i tillegg til stasjonsbokstaven har disken gjerne eit namn, t.d. Acer. Den vert då vist i Min Datamaskin som Acer (C:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå