Gå til innhold

Joss Whedon`s Wonder Woman


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Joda... Jeg har tenkt en del på denne filmen i dag så jeg kunne jo liksegodt lage en ventetråd..

 

200px-Wonder_Woman_Poster.jpg

 

 

"The Amazonian princess-warrior Diana left her lush tropical island to dwell in our urban cityscapes of glass and steel. Tutored in the ways of the Greek warriors, and outfitted with incredible gifts the Goddess bestowed upon her people, she becomes Paradise Island's emissary to civilization."

 

Internasjonal premiere: Uvisst

Norsk premiere: Uvisst

Regi: Joss Whedon

Manus: Joss Whedon og William M. Marston

Skuespillere:

Trailer:

Linker: IMDb | Wikipedia

Forventninger:

 

Det store problemet med denne filmen i dag er at manuset ikke er ferdig og filmen derfor ikke har fått grøntlys

 

Så .. hva vet vi om Looket av filmen, Vel Joss har sagt at det ikke blir noen "star-spangled panties"

noe som kan tyde på at de går for den sorte kostymen...

 

Det er ryktet en DEL skuespillere til rollen..

Det er lenge vert kjent at Jennifer Aniston vill ha rollen.. men hu passer bare ikke

noen ryktete som også vill ha rollen er Morena Baccarin og Charisma Carpenter

begge har jobbet med joss før og begge har looket...

men personlig synes jeg de burde gå for en ukjent proff kickbokser !

har ingen spessielle i tankene.. men Wonder Woman er jo trossalt den nest sterkeste menesklige superhelten i DC universet

(superman, martian manhunter osv er ikke mennesker)

den som skal spiller wonder woman må ha muskler .. men ikke være bodybuilder

 

blir spennende å se om joss sitt manus får grønt lys.. eller om dette blir .....

"Superman lives/Reborn" på nytt :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Vel da var det offsisielt .. Joss Whedon er Ute..

etter nesten 2 år så klartde de bare ikke å bli enig.. WB ville gå en vei Joss en annen vei..

Han sier at Cobie Smulders var skuespilleren han hadde i tankene for rollen ...

og hu ligner ikke LITE heller :O

cobie3.jpg

 

Men! i går kom nyheten at WB skulle kjøpe et manus for WonderWoman satt i andreverdenskrig som var ute i hollywood for å ungå konflikter med Joss sin film..

Nå som joss sin film er i bøtta så kan det bety at DET! manuset kan bli brukt..

med andre ord.. det kan bli en Wonder Woman film satt i andreverdenskrig..

For å si det slik .. jeg har ingenting imot det.. men synd joss er ute

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Slik som med Superman Returns og de nye Star Wars? Jeg har ikke helt troen på det, for å være ærlig. Jeg vil heller se en ung, rutinert skuespillerinne som ikke vil skremme publikum framfor et helt ukjent navn. Det er en del som kunne passet til rollen, Cobie Smulders er det heiteste forslaget så langt. Utrolig pen jente med en kropp som passer.

Lenke til kommentar

de nye starwars fiulmene var jo Superstjerne showdown delux...

var vel ingen i de filmene som ikke fra før hentet inn over 5 millioner dollar pr film...

 

og Ruth var ikke problemet i Superman Returns.. det var fargene og manuset.. HVEM FAEN VIL SE SUPERMAN SLOSS MOT EN ØY?

Få inn Darkseid ffs!

 

de på bla den orginale Superman filmen.. Reeves var jo helt ukjent, se på de orginale Star wars filmene.. var ekstremt lite store stjerner i de..

 

Det som er utrolig er at den eneste "stjernen" som ligner på Diana er faktisk ....

Cameron Diaz..

 

12660camerondiazwmagazijg3.jpg

selvsagt er hu for spinkel for rollen og hvis HU får den så burde hu ha MAX 20 replikker eller så går alt til helvete

 

hu er utrolig nok en av de få som blir VÆRRE for hver film hu er med i :p

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg ikke noe om verken Brandon eler Hayden Christensen, og ville heller sett noen andre i rollen.

7923231[/snapback]

 

Ja de skulle virkelig gått for den mer kjente Nicholas Cage ..... :wee:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
nicholas_cage_superman_outfit.jpg

 

I Supermann gjorde de en av tidenes casting med fullstendig ukjente Christopher Reeve i sin tid. Brandon Routh var ikke noe dårlig valg i Superman Returns. Og hva med Hugh Jackman i Wolverine? Mannen er ikke akkurat en dårlig skuespiller, noe han har vist i andre filmer (eksempelvis The Prestige). Tobey Maguire var også et godt valg som Spider-Man (selv om noen allerede kjente til han gjennom The Cider House).

 

Det er en god ting at man også satser på relativt nye fjes. Kan ikke akkurat si at George Clooney, Val Kilmer, Jim Carrey osv gjorde Batmanfilmene bedre.

 

Dette er både og. Det har sine helt klare fordeler med ukjente skuespillere og det har sine fordeler med kjente skuespillere. Men jeg finner det mer spennende at relativt ferske skuespillere får prøve seg. Det spørs hvor dyktig regissøren er til å finne frem ukjente. Singer er dyktig der (Hugh Jackman, Brandon Routh, Kevin Spacey selv om sistnevnte hadde moderat suksess før han med usual suspects tok av til stjernehimmelen og førstnevnte var andrevalg bak Dougray Scott). Det blir distraherende om eksempelvis Brad Pitt skulle spilt Captain America.

 

Det er bare morsomt når man gir skuespillere som viser gode tendenser en sjangse. Men selvfølgelig, noen ganger vil man bomme. Kan ikke akkurat si at Ioan Gruffudd og Chris Evans imponerte nevneverdig i Fantastic Four.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...