Gå til innhold

Video fra Age of Conan (Video)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Før jeg laster ned. Detter er den samme videoen som ble vist på årets DragonCon convention? Bare litt redigert og fikset på?

7298438[/snapback]

Ja, det er det :) Men videoen som ble vist på DragonCon eksisterer ikke på nettet i annen form enn det jeg filma fra Electroworld og la opp på By Mitra, som forsiktig sagt har rimelig dårlig kvalitet sammenlignet med HD oppløsning og ordentlig lyd ;)
Lenke til kommentar

Ok takk for svar eXZire.. Eller det blir vell Archon ;)

 

Syns du er flink med bymitra og oversetningene dine.. Glad du gjør det, så slipper jeg å måtte prøve.. hehe

 

*Gi kudos til karen*

 

Nå som nVidia har slengt seg på lasset så skal det jo bli spennende å få sett hvordan screenshots vill utarte seg nørmere vista tider.. ^^

 

Eller, ønsket om flere filmer er jo selvfølgelig størst ;)

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Og det er de antakelig ikke, ettersom en av de Funcom-ansatte sa at grafikken kom til å se mye bedre ut med Windows Vista og dx10...?

7335283[/snapback]

Det er fortsatt beta og mye kan bli forandret. Men husk at setter man inn for høye teksturer blir det for litt laggy, og det er ikke bra i onlinespill. Tror nok heller ikke at DX10 gjør teksturene bedre, men at det kommer flere effekter, funksjoner, vann-animasjoner osv. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...