monzilla Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Tenkte det var på tide med en slik tråd. Her kan folk poste spørsmål de har rundt fortet man får. Hvordan skaffer man ore til soldatene jeg har trent?
grungewhore Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 ore finner du på veggene i stort sett alle huler og grotter du er innom i løpet av spillet, disse klikker du på og du vil da mota 50 xp og beskjed om at du har oppdaget en ore kilde, når du har funnet en slik kilde går du til han miner fyren som du befridde i old owl well og opplyser han om hvor han kan finne ore.
TRS Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Er det at man kan klikke på de noe nytt med 1.02? Når jeg først startet med 1.00 måtte jeg gå helt inntil en ore-deposit, kunne ikke klikke på den. Dette gjorde det da litt tidkrevende, ettersom jeg ikke hadde peiling på hvordan de så ut med det første, og de viste ikke som highlight når jeg holdt inne Z. Startet på nytt etter jeg omsider fikk installert 1.02, så skal ikke si jeg vet hvordan det er nå. Har ikke fått meg stronghold med min nye char enda, men sist så tok jeg imot hu Torio med "åpne armer" for å melke henne for info, fikk beskjed om at jeg kunne finne en person ved navn Guyven eller noe, om jeg ville ha en som kjendte områdene godt. Kikket rundt Duskwood og Old Owl well hvor jeg fikk beskjed om at han var blitt sett, men fant han aldri, og fikk aldri snakke med noen for å finne nye spor. Noen som har funnet denne personen?
grungewhore Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 guyven treffer du på ved flere andledninger, men jeg vet ikke helt hvordan han fungerer, jeg har truffet han 3 ganger, første gnaken var vel ved eyegauger lair i old owl well, og den siste sålangt var i ember, er usikker på om man trigger han på et eller annet hvis når man møter han, for man får faktisk XP for å prate med fyren.
Blib Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 (endret) Spoileren inneholder alle folkene du kan rekruttere, hva de gjør og hvor du finner de: Recruits: Orlen - West Harbor - He Farms yer lands for you Deeken - Merchant Quarter - Opens a shop (Forget Name) - Fire Giant Encampment - Opens a shop Joy - Talk to her in act 3 in the Merchant Quarter Armorsmith - Highcliff Weaponsmith - Fort Locke Miners: Peptin(sp?) - Old Owl Well(Out in the Open) - Free him then ask (Forget Name) - Port Last(Inn) - Finish her quest then ask Sergeants: Light of Hope (or something) - Beat her in Port Last then in Neverwinter and finally at your keep Jalbadon(sp?) - When you meet the ambassador, offer him double price and he'll join you. Bevil - He appeared automatically after I got Orlen. Katriona - Old Owl Well - Talk to her with Casavir Ore: 2 spots on the fire giant mountain 1 spot at the red dragon encounter 1 spot at ambassador from lusken side event with Qara 1 spot in the well of ember 1 spot at the crystal heart 2 spots in the BoneGnasher Clan area 1 spot in the Dwarven Scout area 2 spots in the Eyegouger clan area Special: Kistrel, giant magical friendly spider. Dukker opp i kjelleren din dersom du gav han mat når du møtte på han i Duskwood. Henta fra NWN2-forumet Spoileren inneholder navn på noen områder som du ikke kommer til før lvl18 elns, men ikke noen voldsomme spoilers. Lista er heller ikke 100% korrekt, spesielt ikke på ore locations virker det som. Såvidt jeg husker må du huske på å snakke med Guyven 3 ganger første gang du møter han. Hvis ikke vil du ikke kunne møte på han igjen senere og rekruttere han. Torio vil uansett starte å "fungere" igjen i neste chapter når Guyven ikke lengre er mulig å finne. Endret 15. november 2006 av Blib
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå