Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rå lanhylle. Hva med å koble til en pulsgenerator eller noe, og kanskje et rele, så står hele hylla og blinker og plager vettet ut av andre landeltakere? :p

 

Godt ikke inverteren gjorde like stor skade som denne frityrgryta eller hva det var. Inverteren min gjorde det samme da jeg prøvde å gå forbi sikringen. Min døde ved for liten spenning (9V). :hmm:

 

Vet du hvor de selger invertere? Bor i Tønsberg, og en spasertur hadde vært greit.

Lenke til kommentar
Rå lanhylle. Hva med å koble til en pulsgenerator eller noe, og kanskje et rele, så står hele hylla og blinker og plager vettet ut av andre landeltakere? :p

 

Godt ikke inverteren gjorde like stor skade som denne frityrgryta eller hva det var. Inverteren min gjorde det samme da jeg prøvde å gå forbi sikringen. Min døde ved for liten spenning (9V). :hmm:

 

Vet du hvor de selger invertere? Bor i Tønsberg, og en spasertur hadde vært greit.

7327337[/snapback]

 

 

Det er jo sånn på julelysene da :tease:

Lenke til kommentar

7327337[/snapback]

 

 

Det er jo sånn på julelysene da :tease:

7329071[/snapback]

Mener du inverter? De fleste nye julelys i dag er vel paralellkobla, og dermed trengs det ikke så veldig høy spenning. Hørt at katodene kjører på 110V, og led's som julelysa bruker kan jo ikke tåle 110V. Kan gjette at julelys bruker ca 5V, så da må spenningen i veggen (220V-230V) transformeres ned før de når julelysa. Brukbare invertere til katoder kan man nok ikke finne på julelys. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...