Gå til innhold

Sony slutter med LCD-skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... og en epoke er over. Trist at ikke de klarte overgangen til flatskjerm noe særlig godt. De var jo legendariske, tilbake i "Trinitron-tiden". Jeg regner med dette ikke affekterer deres satsing på TV. Etter det jeg har hørt og sett så er den nye Viera-serien fortreffelig, noe helt annet enn gamle Bravia.

Lenke til kommentar

De avslutter vel kun monitor skjermene. Regner med at Sony fortsetter med satsningen på LCD TV'er. Dog hadde jeg ikke satset mine penger på Sony om dagen. Dårlig inntjening, mange satsningsområder som har slått feil og masseretur av batterier mm gjør at Sony er en kjempe som kan falle og falle hardt.

 

Jeg har hørt rykter om at det er kroken på døra om Sony skulle floppe med Playstation 3. Videre har Sony satset på mange rare områder i det siste. Sist ut syns jeg det er merkelig at de satser på dSLR området. Men men, vi får håpe Sony overlever, for på enkelte områder er de suverene. Men at de forsvinner fra PC markedet med sine LCD skjermer er vel egentlig ikke noe tap :)

 

Lykke til Sony, dere går en sykt tøff tid i vente...

Lenke til kommentar
... og en epoke er over. Trist at ikke de klarte overgangen til flatskjerm noe særlig godt. De var jo legendariske, tilbake i "Trinitron-tiden". Jeg regner med dette ikke affekterer deres satsing på TV. Etter det jeg har hørt og sett så er den nye Viera-serien fortreffelig, noe helt annet enn gamle Bravia.

7045842[/snapback]

 

Mener triniton skjermene var utviklet av Eizo for Sony? Noen som har noe info, eller har jeg feil?

Lenke til kommentar
De avslutter vel kun monitor skjermene. Regner med at Sony fortsetter med satsningen på LCD TV'er. Dog hadde jeg ikke satset mine penger på Sony om dagen. Dårlig inntjening, mange satsningsområder som har slått feil og masseretur av batterier mm gjør at Sony er en kjempe som kan falle og falle hardt.

 

Jeg har hørt rykter om at det er kroken på døra om Sony skulle floppe med Playstation 3. Videre har Sony satset på mange rare områder i det siste. Sist ut syns jeg det er merkelig at de satser på dSLR området. Men men, vi får håpe Sony overlever, for på enkelte områder er de suverene. Men at de forsvinner fra PC markedet med sine LCD skjermer er vel egentlig ikke noe tap :)

 

Lykke til Sony, dere går en sykt tøff tid i vente...

7045855[/snapback]

 

Sony har gjort mye rart i det siste ja, jeg håper de tar lærdom av det, da de gjør alt for mye som er direkte konsumentfiendtlig. Men jeg tror ikke det blir kroken på døra, i år har de tjenst mangfoldige milliarder, og de er et enormt selskap.

 

AtW

Lenke til kommentar
... og en epoke er over. Trist at ikke de klarte overgangen til flatskjerm noe særlig godt. De var jo legendariske, tilbake i "Trinitron-tiden". Jeg regner med dette ikke affekterer deres satsing på TV. Etter det jeg har hørt og sett så er den nye Viera-serien fortreffelig, noe helt annet enn gamle Bravia.

7045842[/snapback]

 

Det er panasonic som har viera-serien :)

 

Sony holder fremdeles på med Bravia.

Lenke til kommentar
... og en epoke er over. Trist at ikke de klarte overgangen til flatskjerm noe særlig godt. De var jo legendariske, tilbake i "Trinitron-tiden". Jeg regner med dette ikke affekterer deres satsing på TV. Etter det jeg har hørt og sett så er den nye Viera-serien fortreffelig, noe helt annet enn gamle Bravia.

7045842[/snapback]

 

Det er panasonic som har viera-serien :)

 

Sony holder fremdeles på med Bravia.

7046420[/snapback]

 

Kan bekrefte at Pana Viera er fortreffelig, ja ;)

Lenke til kommentar
... og en epoke er over. Trist at ikke de klarte overgangen til flatskjerm noe særlig godt. De var jo legendariske, tilbake i "Trinitron-tiden". Jeg regner med dette ikke affekterer deres satsing på TV. Etter det jeg har hørt og sett så er den nye Viera-serien fortreffelig, noe helt annet enn gamle Bravia.

7045842[/snapback]

 

Det er panasonic som har viera-serien :)

 

Sony holder fremdeles på med Bravia.

7046420[/snapback]

:blush:

 

Megatabbe. Det er selfølgelig Bravia W-serien jeg mener. (Kan det stemme at den har blitt markedsført som Wega?) Takk for rettelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...