Gå til innhold

Hvordan fjerne Firefox fullstendig?

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Hei, jeg vil avinstallere firefox helt, for så å installere det på nytt pga. problemer. Når jeg går inn i kontrollpanel og sletter den derfra står det at firefox er fjernet fra systemet. Men når jeg installerer det igjen er de samme snarveiene fortsatt der, og problemet også! Hvordan skal jeg få fjernet det helt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

avinstaller og slett mappen c:\programfiler\firefox manuelt. Så prøv å reinstaller. Men får du ikke opp et valg om å slette profiler og innstillinger under avinstallasjon? Sjøl er jeg ikke så kjent med Firefox, men jeg syns det burde ha vært et slikt valg under avinstallering

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Fikk det til nÅ :) takk for hjelpen

Skrevet
avinstaller og slett mappen c:\programfiler\firefox manuelt. Så prøv å reinstaller. Men får du ikke opp et valg om å slette profiler og innstillinger under avinstallasjon? Sjøl er jeg ikke så kjent med Firefox, men jeg syns det burde ha vært et slikt valg under avinstallering

7026467[/snapback]

Det hjelper ingen ting, siden innstillingene er lagret under en annen mappe. Opera har så vidt jeg husker mulighet for å slette profilmappa under avinstallasjon. Hvis man lager ny profil som jeg beskrev, bruker man en ny profilmappe og alle innstillingene begynner fra scratch.

Skrevet

mkay. Er ikke altfor kjent med Firefox jeg...

Tar jeg feil hvis jeg tipper profilene ligger lagret under %appdata% en plass? Selv om en ny profil tydeligvis fikser problemet, kunne det sikkert i noen tilfeller vært greit å fjerne de gamle profilene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...