Gå til innhold

HW-Lan 06: refundering av billett?


guVnor

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjøpte sånne onsdag til fredag billetter.. men klanen min kjøpte full billett.. Etter jeg hadde kjøpt billetten og skulle reservere plasser fant jeg ut at vi hadde forskjellige plasser (billettene). Kan jeg refundere og kjøpe full billett?? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager mitt sene svar. Litt hektisk...

Det er et par funksjonaliteter jeg savner rundt PTN som vi må se på til HW LAN 2007. Fubar er informert og løser dette. Regner med han vil svare deg her på forumet.

Skrevet
Jeg har også sendt en melding, men ikke fått noe svar. Noen som kan forklare meg hvordan jeg får refundert billetten min?

6928592[/snapback]

 

Har du sendt melding til CWH? eller FubarBFNO?

Skrevet

Ueland har veldig mye å gjøre sån for tiden så er ikke altid du får svar derfra med det første.

 

Så lenge du hat tatt kontakt med CWH vil problemet løse seg gankse fort :)

Skrevet

Kan de som har ønsker om endring av billetter maile meg følgende informasjon:

 

- Navn

- Epost adresse registrert på Partyticket.net

- Billettnummeret på Partyticket.net

 

Dette sender dere til espen ATT battlefield.no

 

Så skal jeg se hva jeg kan få gjort i saken. :)

Skrevet

I dag så fikk jeg beskjed fra PTN at jeg hadde 2 billetter...

Jeg har sendt flere mailer om at jeg ønsker å refundere den ene billetten!

Hvordan kan det være så inni hampen vannskelig å få beskjed om det går eller ikke...

 

Å hvis det går så er det påtide at de djør noe med det. over 1mnd siden jeg sendte 1.mail!!

Skrevet

Um Roger, den ene billeten er for sete registreringa, den andre er for og komme in på HW Lan, så alle her som har billeter har minst 2 billeter.....

Skrevet

Joa jeg hvet det, men saken er ikke at jeg har 2 billetter, men 4 billetter!

 

 

Å i går så fikke jeg en mail: jeg limer den inn her::::

 

 

Hei, du er satt opp som bruker av 2 billetter av typen Reservation right (no access)

 

Dette er kanskje ikke hva du ønsker, siden billetter av denne typen

trenger en unik eier. Når du ankommer, vil derfor sette at alle

billettene er brukt av deg.

 

Hvis meningen er at andre skal benytte disse billettene, vennligst

la de registere seg i systemet og gjør de til brukere av billettene

de skal benytte seg av.

 

Dette gir hver billett en unik eier.

Dette gjør at man kan ankomme i den rekkefølge man vil, og unngå forvirring

rundt hvem som bruker hvilken billett.

 

Hvis du virkelig mener å bruke de ekstra billetten(e) selv, ignorer

denne meldingen.:::

 

 

 

JEG HAR INGEN PLANER OM Å BRUKE DEN ANDRE BILLETTEN MIN.

JEG VIL JO REFUNDERE DEN...

Skrevet

Oki. Jeg må bare gratulere PTN!

i dag fikk jeg svar, over 1 mnd siden jeg sendte 1.mail.

Svaret var:

 

"Vi kan ikke refundere noen billett som er sendt i svar til

de som har spurt.

Evt. refunderinger må taes med de som arrangerer partyet.

De kan evt instruere oss om evt. refundering."

 

 

Hmmmm Hvordan kan de bruke over 1mnd på å skrive dette!

Så da hiver jeg ballen over til de som arrangerer HWlan.

går det ann å få refundert den ene billetten eller ikke?

×
×
  • Opprett ny...