Gå til innhold

Etterlyser kule komedier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv liker jeg:

Nerdenes hevn

Napoleon Dynamite

40 year old virgin

Dum og dummere

 

sikkert mange fler jeg kunne nevnt :)

6564371[/snapback]

 

Napoleon Dynamite er ok. Men 40 year old virgin er jo bare forferdelig. Den er ikke morsom for fem flate yen. Ingenting er bra med den filmen. Hvordan går det ann å annbefale slikt :no:

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Jeg gadd ikke engang se ferdig 40 year old virgin.

6564831[/snapback]

 

den var jo knall morsom, kan ikke folk skjønne at når det er komedier er det komedier. ikke drama.

 

*svidd neger* er en herlig norsk komedie.

 

men er det av typen american pie du ettersøker+

 

boat trip

euro trip

road trip

40 year old virgin

van the man

 

ikke alle som er så nye, men kun de jeg kommer på i farten.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Selv liker jeg:

Nerdenes hevn

Napoleon Dynamite

40 year old virgin

Dum og dummere

 

sikkert mange fler jeg kunne nevnt :)

6564371[/snapback]

 

Napoleon Dynamite er ok. Men 40 year old virgin er jo bare forferdelig. Den er ikke morsom for fem flate yen. Ingenting er bra med den filmen. Hvordan går det ann å annbefale slikt :no:

6564726[/snapback]

 

Jeg synes den er bra jeg :cool: Er ikke min skyld at du ikke klarer å se humoren i den :tease:

Lenke til kommentar
Selv liker jeg:

Nerdenes hevn

Napoleon Dynamite

40 year old virgin

Dum og dummere

 

sikkert mange fler jeg kunne nevnt :)

6564371[/snapback]

 

Napoleon Dynamite er ok. Men 40 year old virgin er jo bare forferdelig. Den er ikke morsom for fem flate yen. Ingenting er bra med den filmen. Hvordan går det ann å annbefale slikt :no:

6564726[/snapback]

 

Syns den var helt lættis jeg :wee: , men smaken er som baken.

Lenke til kommentar

Jeg liker de aller fleste komediene. Jeg har sett Boat Trip 2 ganger, Napoleon, Anchorman og 40 Year Old Virgin 10 ganger hver og selv Dum og Dummerere 2 ganger.

 

De beste, litt eldre:

Caddyshack

Fletch

Animal House

This is Spinal Tap

Annie Hall

Manhatten

 

Nye:

Napoleon

40YOV

Anchorman

There's something about Mary

The Big Lebowski

Super Troopers

Lenke til kommentar

Prøv "Meet the Feebles". Sprøtt og sykt, alt i en pakke.

 

"Ladykillers" er en "kul" komedie, litt utenom det vanlige. Muligens ikke særlig rettet mot barn/ungdom.

 

"Hitch" var faktisk morsommere enn jeg hadde forventet, men vær obs! på at den har den vanlige overdosen av søtladen romanse amerikanske filmer av det slaget vanligvis byr på. En film en ser med jenta, kanskje.

 

"The haunted mansion" med Eddie Murphy kan nok sees. Ikke på noen måte en höjdare fra hans side (har det i det hele tatt vært noen etter Beverly Hills Cop 1?), men morsom til tider.

 

"Wallace & Gromit, The curse of the were-rabbit" - denne bør du se om du liker W & G!

 

"Deathrace 2000" er en gammel klassiker med bl.a. Sylvester Stallone. Kjøp den usensurerte utgaven. Koster lommerusk.

 

"Very bad things" - sort komedie og dermed ikke egnet for alle, men liker du f.eks. "Shallow grave", vil du nok også like denne).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...