Gå til innhold

kan noen gi meg cd-key til the godfather

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei kan noen pliiiiiiiis gi meg cd-key til gudfaren for jeg har klart og miste den :( jeg ha prøvd og dra på butikker der di har det og spurt om jeg kunne få cd-key til det men alle har sagt nei så det hadde vært fint om noen kunne pliiiis gi meg den

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilsvarer i bunn og grunn å miste mobilen sin, og deretter gå til butikken og be om ny. På dems regning så klart.

Du kan jo eventuelt ta kontakt med produsent, sende dem en kopi av kvitteringa di og forklare problemet. Det er jo lov å håpe.

Skrevet

Seriøst, kanskje det står noe i rettningslinjene om posting av svar osv som ikke er til hjelp? Men du er født i 91? Dvs at du ikke har lov å spille gudfaren uansett.

Har du kjøpt spillet, let etter cdkeyen. Eller prøv nomore sitt forslag:

Du kan jo eventuelt ta kontakt med produsent, sende dem en kopi av kvitteringa di og forklare problemet. Det er jo lov å håpe.
Skrevet

Dersom du har mistet din CD-key sender du varenummer og bilde av cover og cd-er til produsent/utgiver via mail og får tilsendt en ny cd-key på mail. Vanskligere er det ikke! Ingen her kommer til å gi deg en CD-Key gratis.

Snorre :)

*Problem løst. Stenger tråd*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...