Gå til innhold

Error hver gang jeg bruker [code]


Anbefalte innlegg

Hver gang jeg bruker [ CODE ] i ett inlegg så klikker det når jeg legger til svaret eller forhåndsviser.

 

Jeg denne meldingen:

En feil oppstod. Hvis du er usikker på hvordan du skal bruke denne funksjonen eller ikke vet hvorfor du får denne meldingen, let gjennom hjelpefilene for mer info.
Feilen som oppstod var:

Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen.
Postdata lagret!

Den følgende posten har blitt lagret. I noen tilfeller, vil nettleserens tilbake-knapp tømme feltene som resulterer i tap av ulagret materiale. Du kan velge all teksten under og kopiere den før du trykker tilbakeknappen.
Postdata lagret!

 

Også må jeg kopiere det jeg skrev og oppdatere siden og lime det inn på nytt, da funker det, men det klikker alltid første gangen jeg prøver.

Tror det er bare når jeg bruker [ CODE ].

 

Det skjedde når jeg la inn dette innlegget også.

 

Jeg bruker Opera.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her tester jeg litt

 

Om det ikke funker i et betaprogram er noe vi ikke gjør noe med i det hele. Det er ikke vi som skal ha informasjon om det i så tilfelle. :)

 

Kontakt Opera, det er de som utvikler Opera nettleseren.

 

Og ja, det fungerer helt fint her i den siste lanserte versjonen dems som ikke er beta programvare.

 

 

A version of an application that is made available prior to the official release for the purposes of testing.
Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Her tester jeg litt

 

Om det ikke funker i et betaprogram er noe vi ikke gjør noe med i det hele. Det er ikke vi som skal ha informasjon om det i så tilfelle. :)

 

Kontakt Opera, det er de som utvikler Opera nettleseren.

 

Og ja, det fungerer helt fint her i den siste lanserte versjonen dems som ikke er beta programvare.

 

 

A version of an application that is made available prior to the official release for the purposes of testing.

6210284[/snapback]

 

Det er nå slik i Opera 8.51 hos meg også.

Det kom bare sånn uten videre også i går, uten at jeg har installert noe nytt.

 

Dere har vel ikke forandret på noe i det siste?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Menne Ueland, vi har jo før hatt et aldri så lite *kremt* problem med deg og din bruk av tidlige Opera 8-versjoner :p

Kan det kanskje hende at samme problemet gjelder her?

 

EDIT:

Problemet ser ut til å intreffe kun når KODE-knappen fra formateringslinjene brukes, ikke når [ code ] skrives manuelt inn i innlegget.

Endret av PT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Problemet ser ut til å intreffe kun når KODE-knappen fra formateringslinjene brukes, ikke når [ code ] skrives manuelt inn i innlegget.
Jeg er rimelig sikker på å ha opplevd problemet når jeg manuelt skriver inn Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...