Empire of the Sub Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hei! Husker dere den konkurransen som blant annet var offisiel på sidene til hl2, der man skulle finne et bilde eller noe slikt av en Radeon dame? If so, hva vet dere om det ? Er Konkurransen ferdig, hvem vant, hvor finner jeg hu dama? - Jhj
JohndoeMAKT Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Bildet av Ruby var i en video fra E3 og der fikk de idêen til til konkurransen, men det bildet ble selvsagt tatt ut av den ferdige versjonen av HL2, så det finnes rett og slett ikke. Måten de løste det på var at de som sendte inn svar at det ikke finnes, men at det var i den videoen ble med i trekkningen av premiene.
thomassit0 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 ja det var jalla. tenkte å poste det samme som flere av de som fikk ting, men tenkte at det ikke var noen vits. også var det DET de vant på.. :/
000111222 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Starta faktisk å spele gjennom hl2 ein gong til, og gå nøye gjennom banene. Heldigvis kom eg ikkje så langt før eg blei lei.
JohndoeMAKT Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Var flere som bla gikk gjennom alle teksturpakkene i spillet uten å finne bildet, så det er rett og slett ikke andre plasser en i E3 demoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå