AKIRAx77 Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 ADVARSEL, DENNE TRÅDEN KAN INNEHOLDE SPOILERS. LESES PÅ EGEN RISIKO! Sitter du fast i spillet Dreamfall? Vel, jeg gjør det. Så da tenkte jeg vi kunne samle alle de på ett sted så de som IKKE vil ha hjelp kan trygt lese andre drømmefall tråder, men vi som ikke er redd for å spørre om hjelp kan poste her. Prøv å hold svarene så korte og direkte som mulig uten å avsløre mer gameplay enn nødvendig. Er spørsmålet om en situasjon, så ikke si hva den situasjonen leder til eller hva man bør ha husket før osv. Noe må jo vi klare selv! Jeg sitter fast i bakgården til hotellet og har en sint vakthund jeg ikke får lurt meg unna. Jeg har vært i skjulet og hentet det som er der. Har noen noe tips eller hint til meg? Faktisk kom jeg på noe nå jeg må teste!! AKIRA
mongojarle Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 gå ned stigen, og inn i den bakgården som er til siden der...
AKIRAx77 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Skrevet 1. mai 2006 Ja, fant ut av det. Stod på feil side av det som var der og da fikk jeg ikke de riktige valgene. Men andre som sitter fast!! Post i vei!! AKIRA
mr. Zilter Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Jeg satt fast, men kom videre med jalejales hjelp.. se problemet OG løsningen her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry6020136
Nilsen Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Jeg sitter fast på samme sted som mr. zilter. Jeg har startet vannhjulet, kommet meg til toppen av grotten, tatt meg meg lyset og ser nå symbolene i veggen. Jeg har sittet lenge nå, men jeg finner ikke kombinasjonen jeg skal trykke i symbolene, for å spille den riktige melodien. Noen som kan fortelle meg rekkefølgen?
mongojarle Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 (endret) når du går inn i hulen er det en fugl som synger, samme tonene som den synger.. svaret er skult: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 1213 fra venstre Endret 1. mai 2006 av jalejale
Nilsen Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Takker (det var fra venstre, ikke høyre, men riktig kombinasjon)
mongojarle Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 ja, stemmer det... fasiken, retter det opp jeg, min feil...
mintman Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Hvordan får jeg i gang vannhjulet? Edit: Fikk det til Endret 2. mai 2006 av gstavdal
Løve Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Runna akkurat spillet så jeg er åpen for support. Var et kjempespill, men ble litt skuffa av slutten... den er litt... spesiell.... men det åpner for en oppfølger.
Løve Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Forresten, vet noen hva de forskjellige valgene med det krydderet du kan levere til han fyren har å si i ettertiden? Stjal det ved en feil, og han fyren blir sadface og whiner om at han ikke har noe krydder lenger... syntes litt synd på ham.
mongojarle Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 tror det er slik at man kan ta forskjellige valg underveis i spillet, med dette ikke har noe å si for historien. altså skjer det samme underveis selv om du terger på deg hele byen... slutten er noget spesiell ja... ble litt skuffet, men skal ikke sette griller i huene på dere som ikke har kjørt gjennom spillet enda..
pgrundet Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Jeg har et problem: Jeg kommer ikke forbi den sinte vakthunden bak hotellet, kommer heller ikke bort til skjulet
mongojarle Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 (endret) Jeg har et problem: Jeg kommer ikke forbi den sinte vakthunden bak hotellet, kommer heller ikke bort til skjulet 6052860[/snapback] snik deg frem hele tiden... du MÅ bort til sjulet. edit: kan hende du ikke må gå på de metallplatene som ligger der, jeg gikk rundt de søylene ved døra der. Endret 6. mai 2006 av jalejale
Nilsen Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Nei, du må liste deg fram når toget kjører forbi Zoe sier når hun først ser hunden: "det virker som han er helt vant til bråket"
mongojarle Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 å? kan godt være.. hehe.. peiset på jeg, må vel ha hatt flaks jeg da.. for husker Zöe sa noe om det bråkete toget ja.
pgrundet Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Ahh.. tusen takk for kjappe svar Orker ikke å prøve nå, er så trøtt hehe..
h00v3r Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Jeg har starta på spillet idag, må si det er ganske kult, de stedene som er nevnt her satt jeg litt fast på jeg og, men fant det ut, etter litt hodebry. Holdt nesten på å gi opp på den melodi greie, skulle akkuratt til å avslutta, da jeg bare måtte prøve en gang til, og vips, så gikk det, hehe. Er så morro når man klarer ting man har sliti med. Nå har jeg akkuratt forvunnet fra klærne mine, etter jeg har møtt April Ryan. Skjønner helt hva meningen med skifta av folk er hele tida, men men, finner det sikkert ut. Hittil elsker jeg spillet, må spille mer seinere. Nå er det kvelds
O.J Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 (endret) jeg er inne i en hule med hun dama som man leter etter i spillet (man spiller henne). man kom seg inn dit ved å snike seg etter en sånn rar skapning når han åpner døra inne dit. men dette funker ikke på døra inne i hula døra lukker seg igjen bak han med en gang, og hvis man sniker seg helt inntil så stikker han av, og man må vente litt før han kommer tilbake. hva gjør jeg der inne? Endret 9. mai 2006 av O.J
mongojarle Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 heisann, svaret står skjult under: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): du må trykke ned høyre museknapp, så kan du forandre hvor April ser. Du må se på dette "monsteret" når han trykker koden på døra, husker ikke om du må trykke på han med ventre museknapp når du er i "se-modus" men det finner du ut av... Jeg stod bak den søylen helt nederst på venstre side. funket fett.Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå