Gå til innhold

Steam error, ser mørkt ut


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg tenkte å prøve CS igjen, men uheldigvis har Steam gått bananas. Først var det altså problemer med "Steam Network", slik at jeg ikke kunne logge meg på. Offline Mode funket heller ikke. Jeg reinstallerte Steam og prøvde å gå inn, men så kom denne meldinga: "Steam.exe (main exeption): Unable to load library Steam.dll".

Jeg brukte den lille Steam installasjonen, dvs at Steam må oppdateres en stund før jeg kan bruke det.

 

Jeg prøvde forresten å bruke en annen .dll-fil, men da gikk den over til den første feilen.

 

Jeg håper at dere kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nøyaktig samme problem her!! Har googlet meg fram men finner bare ubrukelige guider som ikke virker.... Bare så det er sagt er det ingenting med brannmurer eller innstallasjonsfiler :no: Har til og med prøvd å formatere hardisken. Hjalp heller ikke. Skulles nesten tro brukeren min er blitt Bana, men det er jo ikke mulig siden jeg ikke en gang får koblet meg til steam nettworket for å oppdatert uten å ha logget inn på noen som helst bruker.... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Vil bare informere alle at jeg fikk det til. Det var faktisk ZoneAlarm som skapte problemer, selv om den ikke var på. Jeg fjernet den rett og slett og nå funker det fed. Tok ikke lange tiden på å update Steam. :)

 

@olaberg: Begynn helt på nytt. Gå på Add/Remove Programs og uninstall Steam der. Husk å velge custom, slik at du tar vekk alle mapper og tilleggsfiler, osv. Når det er gjort går du til C:\WINNT\Prefetch og sletter alle filene i den mappa. Restart pcen deretter og installer Steam med nyeste install (fra www.steampowered.com). Lukk alle programmer og dobbeltsjekk at ingen såkalte third-party firewall er i veien. Det var slik jeg fikk det til. Du får ha lykke til og jeg håper at du får det til!

Lenke til kommentar
Vil bare informere alle at jeg fikk det til. Det var faktisk ZoneAlarm som skapte problemer, selv om den ikke var på. Jeg fjernet den rett og slett og nå funker det fed. Tok ikke lange tiden på å update Steam. :)

 

@olaberg: Begynn helt på nytt. Gå på Add/Remove Programs og uninstall Steam der. Husk å velge custom, slik at du tar vekk alle mapper og tilleggsfiler, osv. Når det er gjort går du til C:\WINNT\Prefetch og sletter alle filene i den mappa. Restart pcen deretter og installer Steam med nyeste install (fra www.steampowered.com). Lukk alle programmer og dobbeltsjekk at ingen såkalte third-party firewall er i veien. Det var slik jeg fikk det til. Du får ha lykke til og jeg håper at du får det til!

5907406[/snapback]

 

 

Tror kanskje jeg har et litt større problem... Får nemmelig ikke koblet til noen slags form for nettverkstjenester. :( hverken Steam, Limewire eller MSN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...