Gå til innhold

The I.B.M mod [6. November]


Anbefalte innlegg

The Incredible Black Machine (IBM)

 

Kommentarer på prosjektet mitt her;)

 

 

Link til prosjektet

 

Gjerne ta med en quote hvis det er noe spesielt det gjelder, så slipper jeg å finne fram hva jeg har skrevet ;)

 

 

Updates

 

Min første pakke

Innkjøp og lakkering

Pussing av kabinettet

Hardware oppgradering! :love:

Vente arbeid, lakkering av fronten + verktøy

Skjæring av viftehull, opptegning av side vindu og PSU

Innkjøp av grill og litt montering

Laget viftehull i topp og bak. + Hull i bunn til "neon" lys

Spylt og lakkert kabinettet + skjært hull til vinduet i sidedøra

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kule ram brikker! Sånne har jeg og:D

 

Hvis du setter de i annahvert spor, så skal de visst gi bedre ytelse.

 

Lykke til med prosjektet, grattis med spons!

5828683[/snapback]

 

Jeg mener å ha lest at det er sånn dem skal står. Iallefall sånn jeg forstår det i forhold til manuelen til hovedkortet.

Lenke til kommentar
Kule ram brikker! Sånne har jeg og:D

 

Hvis du setter de i annahvert spor, så skal de visst gi bedre ytelse.

 

Lykke til med prosjektet, grattis med spons!

5828683[/snapback]

Det heter dual chanel!

5830864[/snapback]

 

Men hvordan man setter det opp er forskjelling, right?

Lenke til kommentar
takker:)

 

Den var på tilbud forje uke hos komplett, derfor jeg kjøpte den faktisk :D

5838769[/snapback]

Får satt kloa i en slik på mandagen jeg, :evil: naboen min (som bor 10m unna huset mitt) skal starte et prosjekt snart. Og da kjøpte han en slik enn sammen med resten av maskinen, nesten ferdig med design på det. :)

 

Men strømforsyningen så deilig ut da, hvordan er det med støy da? Har du vurdert å sleeve?

Lenke til kommentar
takker:)

 

Den var på tilbud forje uke hos komplett, derfor jeg kjøpte den faktisk :D

5838769[/snapback]

Får satt kloa i en slik på mandagen jeg, :evil: naboen min (som bor 10m unna huset mitt) skal starte et prosjekt snart. Og da kjøpte han en slik enn sammen med resten av maskinen, nesten ferdig med design på det. :)

 

Men strømforsyningen så deilig ut da, hvordan er det med støy da? Har du vurdert å sleeve?

5852700[/snapback]

 

Jeg har faktisk ikke tatt den i bruk enda :p Dono hvorfor egentlig. Har bare ikke orket egentlig.

 

Jeg skal sleeve, men jeg skal la PSU'n kjøre en del timer før jeg gjør det. Jeg vil vite at den virker før jeg ødlegger garantien på den. (Vil tippe av garantien forsvinner ved sleeving)

 

 

Som sagt, jeg har jo ikke prøvd den enda, men vis du ser her så burde det si det meste om støynivået :):D

Lenke til kommentar
SeaSonic :love: Lager fen ikke en lyd! :thumbup:

 

Vi jumpstarta den, og vi fant ikke ut at den gikk en gang :S før vi kobla den til hk'et, som det var koblet en støyende stock kjøler på. :yes:

 

kezoom: For det er alt for oppbrukt ;)

5890317[/snapback]

 

Vet, jeg har kobla den til nå. Det var litt stress, pga "Ninja" måtte jeg ta ut HK før jeg fikk tatt ut den gamle PSU'n og inn med den nye :D Jeg sitter på lang hvor det er 3 VELDIG støyete maskiner, min må du HELT inntil for å høre. Men CPU vifta durer litt da :( Håper på å få råd til en viftestyring, så skal det være fixet ;)

 

SeaConicen er en gud! :D weee!

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare ha et helt vanlig sidevindu da? Det syns jeg er fint!

5889183[/snapback]

 

Litt oppbrukt synes jeg. Vil ha noe med litt særpreg, litt tanke bak. Jeg har jo funnet ut hvordan jeg vil ha det, men det ser ikke så kult ut på sideplaten når jeg tegner det opp :(

Lenke til kommentar
Er bare å voltmodde viftene da ;) så slipper du å kjøpe viftestyring :yes:

5892331[/snapback]

 

Nja, jeg vil ha muligheten til å bytte fort, sånn når jeg er på lan eller skal prøve meg på overklokking og lignende. Så kan jeg sette viftene på fult. Men når jeg skal sove eller se på film/serie, så kan jeg skru av noen og ha resten veldig lavt;)

 

Jeg tar sikte for denne viftestyringen. Har sendt mail til Vantec ang sponsing, men har ikke fått noe svar :O :p For se hvor mye lønn jeg får denne mnd. Men den passer veldig fint, den er "floppy disk" størrelse, som betyr litt mindre stress for å få det til å passe + den har med to blåe kalde katoder, noe jeg hadde planer om å skaffe meg anyway. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...