_ducktales_ Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Heisan fikk Godfather i posten idag etter å ha forhåndsbestilt det.. Men jeg har kjempe store problemer med å spille ettersom musen er invertert til sidene-- drar jeg musen til venstre ser fyren til høyre og omvendt! dette er ekstremt plagsomt når jeg sikter med våpen osv.. noen som vet hvordan jeg fikser det normalt?
ErlendRU Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Er vel noe innstillinger for dette i options da? gidder ikke å fyre opp spillet og sjekke..
Morten K Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Fikk spillet i dag jeg også. Irriterer meg over det samme som deg. Vet du hvordan man går ut av en bil? Jeg kommer meg inn i bilen,men ikke ut igjen...
rikkmund Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Fikk spillet i dag jeg også. Irriterer meg over det samme som deg.Vet du hvordan man går ut av en bil? Jeg kommer meg inn i bilen,men ikke ut igjen... 5794136[/snapback] Dette skjer når mann bruker en cracket exe-fil. Samme gjelder trådstarter.
Morten K Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Fikk spillet i dag jeg også. Irriterer meg over det samme som deg.Vet du hvordan man går ut av en bil? Jeg kommer meg inn i bilen,men ikke ut igjen... 5794136[/snapback] Dette skjer når mann bruker en cracket exe-fil. Samme gjelder trådstarter. 5794225[/snapback] Ahhh...akkurat. Får installere spillet på nytt uten crack og prøve.
lenny25 Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Off topic,men det spillet var veldig skuffende. Grafikken er elendig. Dette spillet er tydeligvis basert på Ps2-hardware. Det samme kan sies om kontrollene. Har ventet lenge på dette spillet, men Mafia ligger fortsatt mange hakk foran.
TST Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Det er ikke lov å diskutere piratkopiert matriale. Vi er heller ikke spesielt interessert i å tilby hjelp via vårt forum, når spillet ikke engang er kjøpt i butikken. Viser til følgande i retningslinjene og nettiketten: Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#8 Det er heller ikke lov å diskutere rundt et spill dersom det er klart at all informasjonen kommer fra at en har spilt en piratversjon av spillet. Dette gjelder spesielt for situasjoner hvor spillet enda ikke har blitt gitt ut og en allikevel sitter og diskuterer om en likte det eller ikke, basert på spillopplevelser. https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#pirat Tråd stenges.
Anbefalte innlegg