Gå til innhold

Sid Meier legger jernbane igjen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henger meg på krist2, har spilt mye railroad tycoon, MYE! ;)

 

Håper de innfører noe mer nytt denne gang, overgangen fra 2D til 3D var mer eller mindre det eneste som var nytt sist gang, men du verden så avhengighetskapende sånne spill er. Bygge bygge bygge, man blir nesten som en god gammel Doser (fragglene)

Lenke til kommentar

Nå er det kun Railroad Tycoon som er signert Sid Meier, og de to spillene som er signert Chris Sawyer (Transport Tycoon og Locomotion) er begge tidløse klassikere. Sjangeren har fått en del smekk fra en del av spillene i *Giant-serien, og selv fristet aldri Railroad Tycoon 3 meg helt ut på viddene.

 

Jeg har imidlertid trua på dette her!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

"Railroads!" ble sluppet i USA i dag. Gleder meg som en unge til det kommer til Norge! Har spilt Locomotion og TTD en masse, og dette ser ut til å bli en lovende ny vri på sjangeren.

 

Noen som har funnet noen reviews på nettet?? Ser ikke ut som om gamespot og ign har kommet med noe. Kanskje Gamer.no får fingrene i en kopi etter hvert.. *håpe*

Lenke til kommentar

Det er ikke mange sider å finne, men spillet er en gedigen skuffelse for de fleste som har spilt liknenede spill før.

Det er ekstremt forenklet, og mangler en mengde muligheter, noe som gjør spillet så å si uspillbart. Massevis av bugs er jo heller ikke et pluss..

Synd at de slipper et så upolert produkt :(

Endret av Mbala
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...