Gå til innhold

Kaffepauser og motorsykler fra Nobilis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Coffee Break er en livssimulator hvor handlingen foregår på kontoret. Spillet kommer i salg i juni, og gir deg rollen som en skurkeaktig kontorarbeider som må prøve å opprettholde gode forhold med dine medarbeidere og sjefer, mens du nasker til deg selskapets penger, prøver å unngå å delta i kjedelige møter og roe ned hissige kunder.

 

Nobilis forteller at vi får to spillbare figurer og over 30 ikke-spillbare figurer som hver har sin egen personlighet. Spillet dekker alle klisjeer du kan tenke deg, fra byråkratiske tørrpinner til sexy sekretærer. Spillets historiemodus kommer med 14 oppdrag, og om du ikke har lyst til å fokusere på historien kan du prøve å gjøre så mye ugang som mulig for å oppnå poeng i "dirty tricks"-modus.

Bare jeg som får litt assosiasjoner med Rolv i hotell Cæsar når jeg leser det der? Har TV 2 solgt denne sesongen her til utlandet allerede da? :p

Men på den annen side syns jeg egentlig ideen er genial, det er et slikt type spill jeg hvertfall ikke har sett så alt for mye av, og det er alltid gøy når det kommer nye typer spill inn på markedet. Kommer nok ikke til å kjøpe det om det kommer i år (det er jo så mange andre spill som står på lista mi allerede) men kanskje kjøper jeg det likevel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...