Gå til innhold

Nyhet: Radeon 9500 i oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-23 17:40, skrev Menkromsen:

2400 spenn for et 9700 kort !!!

Kan man bestille et slikt kort over internett til den prisen ?? :smile:




Hei!

 

Nei, desverre! Det er i USA..

Men du kan selfølgelig bestille det, men da kommer det toll, moms og alt det tullet der..

Men jeg får det til 2400 kr!!

Eller kanskje jeg skal vente på nv 30 (han som skal ta det med, skal være i USA i 3 måneder..)

 

mvh

 

Twarr

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-23 17:40, skrev Menkromsen:

2400 spenn for et 9700 kort !!!

Kan man bestille et slikt kort over internett til den prisen ?? :smile:




Hei!

 

Nei, desverre! Det er i USA..

Men du kan selfølgelig bestille det, men da kommer det toll, moms og alt det tullet der..

Men jeg får det til 2400 kr!!

Eller kanskje jeg skal vente på nv 30 (han som skal ta det med, skal være i USA i 3 måneder..)

 

mvh

 

Twarr

Lenke til kommentar
Quote:


twarr skrev (2002-09-23 18:00):


Nei, desverre! Det er i USA..

Men du kan selfølgelig bestille det, men da kommer det toll, moms og alt det tullet der..

Men jeg får det til 2400 kr!!

Eller kanskje jeg skal vente på nv 30 (han som skal ta det med, skal være i USA i 3 måneder..)



Hva om han blir stoppet i tollen når han kommer hjem, Da må han betale toll og moms, Og går han på grønnt og blir stoppet kan han få en bot i tilegg. Blir ikke så billig da lenger. :lol:
Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-23 17:25, skrev Caveman:

å bytte ut ett gf4 ti 4600 til ATI 9700/9500 er bare å kaste pengen ut vinduet, eller visst du må ha det aller beste. men har du mye penger og vil bruke de på det er det bare å kjøre på. tviler på at det blir noe revolusjonerende ytelses hopp.


 

hva du trur eller tviler på er vel ganske urelevant.

la benchmarks og etc. tale for seg selv vi, tenker jeg ;p

Lenke til kommentar
Quote:


Ludde skrev (2002-09-23 22:19):


hva du trur eller tviler på er vel ganske urelevant.

la benchmarks og etc. tale for seg selv vi, tenker jeg ;p


Han har jo rett, Har du GF4ti 4600 så er det bortkastet penger ludde, så kan du si akkurat hva du vil. De test programmene er jo ikke det viktigste med et skjermkort. Det er en skryte faktor. Eg skal ha ett nytt skjermkort snart men ikke fordi at eg skal ha 15000 poeng i 3d mark, Det er på grunn av at det begynner å bli gammelt.
Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-23 22:19, skrev Ludde:


hva du trur eller tviler på er vel ganske urelevant.

la benchmarks og etc. tale for seg selv vi, tenker jeg ;p


 

visst det folk tror er urelevant er stort sett alt på dette forumet ureøevant. jeg tenker på alle intel/amd spekulasjoner, linux/windows, hjelp jeg skal ha nyttt...hovedkort, cpu...osv hvor veldig mye er spekulasjoner hvor folk har en meingen om kommene produkter, eller produkter som de ikke har testet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...