Gå til innhold

Hjelp med den eksterne boksen til mitt Audigy 2


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Har et Creative Audigy 2 Platinum Ex-kort som jeg har en ekstern boks til med blant annet mikrofonutgang. Jeg skulle gjerne fått brukt den mikrofonutgangen, problemet er bare at jeg ikke får boksen til å fungere. Den boksen, kalles den EAX Console? Har lest litt rundt og prøvd å lasta ned litt forskjellig, men får det ikke til og fungere. Selve kortet fungerer fint vel og merke. Hadde drivere liggende en plass, men finner de ikke igjen, så jeg er avhengig av å hente dem fra nettet. Jeg hadde vært evig takknemlig om noen kunne hjulpet meg her.

 

 

 

Mvh

Aleksander

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten at jeg kan hjelpe deg med boksen din, kan jeg værtfall si at EAX Console er et program fra Creative som inneholder lydeffekter etc.

 

Denne siden vil kansje hjelpe deg med boksen din, men jeg er ikke sikker.

 

Hvis den ikke virka så prøv Nyeste driver og se om det funker.

 

Hvis du fortsatt ikke får liv i boksen er den sikkert død, så da får du sende den til butikke du kjøpte kortet, eller til creative.

Lenke til kommentar
Får ta deg en tur til butikke du kjøpte det da(eller sende inn hvis du kjøpte online)..

5789058[/snapback]

Hvor lang er garantien da? Kjøpt det vel på Komplett.no for noen år siden. Og hvis garantien fortsatt eksisterer, må jeg sende inn lydkortet i tillegg da siden det var med lydkortet jeg fikk denne boksen?

Lenke til kommentar
Nå ble jeg blank :) Vil tro at hvis det er "noen år gammelt" er det nok for sent desverre..

5789127[/snapback]

Aww.. Var redd for det. ;) Får håpe det er noen som kan hjelpe meg i den andre tråden min om riktige drivere til hovedkortet. Har nemlig mic-utgang der også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...