Gå til innhold

Forhåndsvisning av IE7 sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Tror ikke at dette blir en "høydare". At IE 7 får RSS og tabs, er ikke nok for at jeg skifter i fra Opera sin nettleser til IE 7, nei. MS må nok finne opp kruttet før jeg eventuelt vurderer skifte av beite.

 

Og at det har tatt fem -5- år før de kom med en "ny" nettleser, er nok hovedgrunnen til at IE taper i nettleserland. Jeg er sikker på at bunnen er ikke nådd for IE ennå, og at toppen for Opera og FireFox ikke er nådd.

Lenke til kommentar

Velvel... Dette er preview versjonen av IE7 Beta 2. Build-nummeret er 5296, altså er dette en gammel versjon. Jeg installerte build 5299 for to uker siden, den fungerer veldig greit på min maskin. Venter på den skikkelige IE7 Beta 2. Den vil være mye mer komplett enn denne forhåndstitten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Velvel..

 

På preview beta-stadiet, så er de like gode som FF, og faktisk bedre med tanke på behandling av tab'er, forstørrelse av sider, utskrift av websider og minnebruk...

5537123[/snapback]

 

 

Med tanke på den sveitser osten IE 6 er, så har jeg viss følelse av at det kommer til å florere med sikkerhets hull i IE 7 også. På samme måte som i dagens IE 6.

 

Og det vet jeg ikke om jeg gidder, å måtte slå av drivere både her og der, for å begrense omfanget av sikkerhetshullet, til MS finner det forgodt å tette dette.

Lenke til kommentar

Hvorfor tror du det er AVDUKET så mange sikkerhetsfeil i både operativsystemet og nettleseren til Microsoft? Kan det være fordi flere hundre millioner brukere benytter programvaren hver dag?

 

Det kan bli morsomt å se hva dere sier om sikkerheten hos Apple hvis OSX blir like populært...

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke å delta i "min browser er bedre enn din" diskusjonen, men IE7 Beta gjør i hvert fall alt jeg forventer av min browser og jeg kommer til å bruke den i den nærmeste framtid. Jeg startet med Netscape for mange år siden før IE1 kom og har også brukt FF og Opera mye det siste året.

 

Det er fint med konkurranse, og jeg er sikker på at vi er sikret gode browsere i årene som kommer uansett hva hver enkelt velger som sin favoritt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Jeg gidder ikke å delta i "min browser er bedre enn din" diskusjonen

 

Jeg har ingen flamewar gående på at Opera er bedre enn IE. Jeg var fornøyd med IE jeg, helt til jeg prøvde ut Opera sin nettleser. Og for at jeg skal gidde å gå tilbake til IE, må de komme opp med noe bedre enn hva presterer her beta 2 preview.

 

Det er det jeg sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...