Gå til innhold

Noen som har spilt fight night demoen?


And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmålet er vel egentlig hvordan dette spillet er. Hvordan er demoen, og er grafikken like god som på bildene?

 

Får ikke lastet ned demoen pga at jeg er veldig mange mil borte fra xboxen..

takker for svar :)

5399578[/snapback]

 

Grafikken er super, og som på bildene ja. jeg synes ikke det var noe morro da. Nå skal det sies at jeg ikke er fan av sjangeren heller.

Lenke til kommentar

Som alle sier..Sinnsyk grafikk.. Men jeg har litt problemer med kontrollen..unormalt å bruke analogstikken til å slå, men det kommer seg...btw noen som har funnet ut hvordan man blokker. Får det fan ikke til. Den som står som blokk på loade skjermen gir jo bare et "power punch" eller noe. Noen som har fått det til?

Lenke til kommentar
Som alle sier..Sinnsyk grafikk.. Men jeg har litt problemer med kontrollen..unormalt å bruke analogstikken til å slå, men det kommer seg...btw noen som har funnet ut hvordan man blokker. Får det fan ikke til. Den som står som blokk på loade skjermen gir jo bare et "power punch" eller noe. Noen som har fått det til?

 

He he

 

Bruk høyre trigger (gass pedalen) og høyre analog stikke :)

Endret av Hagforce
Lenke til kommentar

Grafikken er så bra at madammen snur seg bort når replay av en fulltreffer kommer... hehe. Hun liker ikke boksing så godt - ikke så detaljert som det blir her i hvert fall...

 

Noe av det vanskeligste å lage grafikkmessig må jo være troverdige menneskelige karakterer. Våre øyne og hjerne godtar riktignok cartoon aktige figurer nettopp fordi de ser ut som det skal gjøre - cartoon. Men når ting blir så likt et ordentlig menneske som dette så begynner det å bli vanskelig fordi man lett kan begynne å irritere seg over små feil. Men du verden du verden... I fight night 3 ser det veldig ekte ut.

 

Gameplay er veldig bra til tross for at demoen er ganske så amputert. Det faktisk enda bedre da jeg skrudde av lyden på han kommentatoren - han virker ikke helt "optimalisert" for å si det sånn...

 

Å slå med den analoge stikka kan nok for mange føles litt rart til å begynne med, men det er mulighet for å bruke knappene også. Foreløpig liker jeg å bruke stikka best fordi det gir meg mere naturlige bevegelsesmuligheter mens jeg slår.

 

Personlig har slitt litt med å vinne med Roy Jones jr. Den lengre rekkevidden til han andre har vært litt problem. Men etterhvert har jeg lært meg å være tålmodig, holde guarden i nærkamp, prikke inn noen slag de to første rundene for så å komme tilbake i runde 3 og 4. Faktisk litt taktisk element i dette spillet tross bare 4 runder i demoen!

 

 

Hvilke av de to bokserne liker dere andre best å slåss med?

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Grafikken er så bra at madammen snur seg bort når replay av en fulltreffer kommer... hehe. Hun liker ikke boksing så godt - ikke så detaljert som det blir her i hvert fall...

 

Noe av det vanskeligste å lage grafikkmessig må jo være troverdige menneskelige karakterer. Våre øyne og hjerne godtar riktignok cartoon aktige figurer nettopp fordi de ser ut som det skal gjøre - cartoon. Men når ting blir så likt et ordentlig menneske som dette så begynner det å bli vanskelig fordi man lett kan begynne å irritere seg over små feil. Men du verden du verden... I fight night 3 ser det veldig ekte ut.

 

Gameplay er veldig bra til tross for at demoen er ganske så amputert. Det faktisk enda bedre da jeg skrudde av lyden på han kommentatoren - han virker ikke helt "optimalisert" for å si det sånn...

 

Å slå med den analoge stikka kan nok for mange føles litt rart til å begynne med, men det er mulighet for å bruke knappene også. Foreløpig liker jeg å bruke stikka best fordi det gir meg mere naturlige bevegelsesmuligheter mens jeg slår.

 

Personlig har slitt litt med å vinne med Roy Jones jr. Den lengre rekkevidden til han andre har vært litt problem. Men etterhvert  har jeg lært meg å være tålmodig, holde guarden i nærkamp, prikke inn noen slag de to første rundene for så å komme tilbake i runde 3 og 4. Faktisk litt taktisk element i dette spillet tross bare 4 runder i demoen!

 

 

Hvilke av de to bokserne liker dere andre best å slåss med?

 

Dr.Peedee

5403439[/snapback]

 

Blir ikke stikka kun brukt til blokkering? Jeg bruker iallefall knappene når jeg slår, funker greit det. Jeg synes det er artitg å prøve å "dodge" flest mulig slag fra motstanderen, stakkaren blir jo utslitt når han bare slår luft :)

 

Hopkins (han i blå hjørnet) virker jo mye bedre en Jr. Jeg har vunnet hver gang med ham, til og med første gangen jeg prøvde. Virker som han har mer kraft i slagene og bedre kondis en Jr som jeg ikke har klart å vinne med enda (var 2 poeng unna i en kamp).

 

Skal nok kjøpe dette spillet, få med noen venner og arrangere bokseturnering ellerno :D

 

PS: Er ikke uppercut med i spillet? Det er jo et ganske essensielt slag i boksing...

Lenke til kommentar
Blir ikke stikka kun brukt til blokkering? Jeg bruker iallefall knappene når jeg slår, funker greit det. Jeg synes det er artitg å prøve å "dodge" flest mulig slag fra motstanderen, stakkaren blir jo utslitt når han bare slår luft  :)

 

Hopkins (han i blå hjørnet) virker jo mye bedre en Jr. Jeg har vunnet hver gang med ham, til og med første gangen jeg prøvde. Virker som han har mer kraft i slagene og bedre kondis en Jr som jeg ikke har klart å vinne med enda (var 2 poeng unna i en kamp).

 

Skal nok kjøpe dette spillet, få med noen venner og arrangere bokseturnering ellerno  :D

 

PS: Er ikke uppercut med i spillet? Det er jo et ganske essensielt slag i boksing...

5403706[/snapback]

 

Nei, stikka kan brukes til alle slag. Også uppercuts. Hvordan du får uppercuts med å trykke på knappene veit jeg faktisk ikke.

 

Når det gjelder Roy Jones jr. så ble han regnet for verdens beste proff-bokser uansett vektklasse da han holdt på. Ble sett på som nærmest uovervinnerlig i en lang periode - og er blant de virkelig store bokserne gjennom tidene. Jeg så han allerede mens han var amatørbokser - i OL i Korea. Tror det var i 1988? Han utklasset samtlige fram til finalen - der han totalt dominerte og utbokset mostanderen som var fra.. kremt Korea. Koreaneren ble ydmyket på alle vis. Men gjett hvem som ble dømt som vinner? Det var han fra arrangørlandet - Korea. Og det ble ramaskrik. En av de store skandelene i OL's historie og IOC vurderte og utelukke boksing fra OL programmet framover. De dommerne som holdt som vinner Koreaneren ble utelukket fra all dømming internasjonalt for all tid, og det var etter dette at man fikk i gang dette systemet i amatørboksing der dommerne må trykke knapper for de treffene de mener de ser slik at man faktisk kan gå inn og se på dømmingen og antall treff. Før dette gikk det på dommerens skjønn - slik som det fortsatt er i proffboksing i dag.

 

Jeg synes vel kanskje Jones j.r. i denne demoen er litt svak. Men hvis du forandrer taktikk vinner du men han også. Holdt litt avstand, så gå inn mens du slår rett venstre, rett høyre, venstre hook i en rask kombo og deretter flytt bakover mens du løfter guarden. Se etter åpninger- vær lur. "Stick'n'move". Det lar seg gjøre, men krever litt smartere boksing enn hvis du bruker Hopkins. Når Hopkins begynner å se sliten ut så øker du tempoet og blir mere aggresiv. Hopkins virker sterk, så ikke øs ut kreftene og ta tunge treff fra han før du ser han begynner å sliten selv.

 

Dr.Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Nei, stikka kan brukes til alle slag. Også uppercuts. Hvordan du får uppercuts med å trykke på knappene veit jeg faktisk ikke.

 

 

 

Dr.Peedee

5404067[/snapback]

Det er vel 6 forskjellige pad-config i dette spillet. Det kommer nok an på hvilken config man velger.

Lenke til kommentar
En av de store skandelene i OL's historie...

5404067[/snapback]

Hehe - kommentatoren i Fight Night nevner akkurat dette har jeg hørt i et par kamper :)

 

Forøvrig er det nok ikke tilfeldig at det er Hopkins vs Jones i denne demoen - sjekk her:

 

Jones set to give Hopkins rematch

 

De har nok begge sine beste år bak seg, men noen millioner på konto for å sikre pensjonen kommer vel godt med tenker jeg...

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
En av de store skandelene i OL's historie...

5404067[/snapback]

Hehe - kommentatoren i Fight Night nevner akkurat dette har jeg hørt i et par kamper :)

 

Forøvrig er det nok ikke tilfeldig at det er Hopkins vs Jones i denne demoen - sjekk her:

 

Jones set to give Hopkins rematch

 

De har nok begge sine beste år bak seg, men noen millioner på konto for å sikre pensjonen kommer vel godt med tenker jeg...

5404812[/snapback]

 

Hørt kommentatoren snakke om det jeg også, men nå har jeg skrudd han av. Han er litt irriterende i demoen. Forhåpentligvis har han større reportoar i fullversjonen.

 

Ellers - noen kamper kunne man vel nesten være foruten. Hopikins vs Jones rematch. Håper ikke den blir like kjedelig som den siste Leonard vs Duran kampen for en del år siden. De gutta virket begge uten glød, virket som de begge bare ville ha penga. (Snakker ikke om de to første kampene deres som er legendariske, men den aller siste der Leonard vel hadde lagt opp for tredje gang forut for møtet).

 

Dr.Peedee

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...