Gå til innhold

miniITX: Både Gbit LAN og PCI?


j--

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har nå sett veldig masse på forskjellige mini-ITX løsninger, og jeg har noen krav for mini-ITX løsningen:

  • Gbit LAN
  • USB 2
  • God nok prosessor/gpu til å kjøre DivX, XviD og DVD
  • plass til 1gb ram

Om det er VIA cpu eller S479 er ikke så viktig. Hittil har jeg funnet følgende løsninger:

 

 

  • Via kort med 1200mhz, og pcmcia slot. Så blir det et Gbit pcmcia kort.
  • VIA EPIA VT-310DP - 2*1ghz via nano prosessorer, med integrert nettverk. Problemet her er at det koster en del mer, og er vanskelig å oppdrive. Har også lest at det har ganske svak ytelse. Pluss er at det er plass til 2gb med ram, og at det har sataporterLink til kortet

 

Noen synspunkter eller innspill? Eller helst link til flere hovedkort som har de kriteriene der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

  •  
     
  • VIA EPIA VT-310DP - 2*1ghz via nano prosessorer, med integrert nettverk. Problemet her er at det koster en del mer, og er vanskelig å oppdrive. Har også lest at det har ganske svak ytelse. Pluss er at det er plass til 2gb med ram, og at det har sataporterLink til kortet
     

 

Tror nesten er det er umulig å oppspore her i Norge. Og hvis det blir tilgjengelig vil det være til en ublu pris. Jeg tenkte litt på dette nanokortet til Via, og det vil jo koste godt over 3k!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...