Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer DEH-P70BT m/ bluetooth


Rob3rt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

kjøpte denne i sommer og må si jeg er fornøyd med den sålangt. Jeg synes den spiller bra i bilen min hvertfall. Er vel høyttalere og sånn som er problemet mitt nå;) men nå har jeg også begynt å vurdere forsterker og hele pakka da... :p

 

Telefonbiten fungerer faktisk overaskende bra synes jeg. De gangene folk har klaget på støy er når det har vært dårlig dekning, eller telefonen ligger litt dumt til.

 

Mp3/cd spillern har jeg faktisk knapt prøvd. Kjøpte med et ipod adapter og koblet til ipoden. Fungerer greit nok. Enkleste er å ha laget mange forskjellige playlister. Er klønete og finne frem til enkelt sanger.

 

edit:

kom på en ting som plager meg med den og det er displaybelysningen. Kan bli litt i meste laget, særlig om man kjører om natten. Finnes visstnok en dimmemulighet men denne har ikke jeg fått til enda.... har ikke prøvd veldig mye heller da... ;)

Endret av Gerber
Lenke til kommentar

Er antageligvis en orang ledning med hvit stripe. Denne kobler du til noe i instrumentbelysningen i dashbordet som tennes når du skrur på lyset for å kunne betjene fjernlyset. Da vil du ha sterkt lys i displayet på dagtid, og når det blir mørkt og du skrur på lyset, vil displayet dimmes ned. Du kan selvfølgelig koble den til uansett, men da vil du ha redusert belysning i displayet hele tiden.

Lenke til kommentar
Er antageligvis en orang ledning med hvit stripe. Denne kobler du til noe i instrumentbelysningen i dashbordet som tennes når du skrur på lyset for å kunne betjene fjernlyset. Da vil du ha sterkt lys i displayet på dagtid, og når det blir mørkt og du skrur på lyset, vil displayet dimmes ned. Du kan selvfølgelig koble den til uansett, men da vil du ha redusert belysning i displayet hele tiden.

japp vet det..... av en eller annen grunn er den ledningen fraværende i den ISO overgangen jeg har, men er på begge sider ellers.... må bare mekke noe selv... tiltak.... :p

 

 

 

 

@lohelle: har skrudd på den du snakker om, men må vel ha den ledningen som jeg ikke har mekka enda.... ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Med tanke på at du her får en av markedets best utstyrte spillere på dippeduttsiden er det nok verdt det om dette er noe du setter høyt.

Ellers er det nok en idè å se på Alpine også om iPod er det du setter høyest på prioriteringslisten.

 

Lyden skulle nok ikke være noe å utsette på, den har ikke de samme egenskapene som f.eks P77MP på den siden, men dårlig er den nok ikke.

 

Hva slags elementer og forsterker(e) skal du koble til?

Lenke til kommentar

Jeg har ingen iPod. Og kommer heller ikke til å bruke en ipod.

Var handsfree funksjonen som fristet meg mest.

 

Jeg kommer ikke til å koble den til noen forsterker. Er ikke helt sikker på hvilken type høytalere det er,

Men det er 2x blaupunkt 6x9 i hattehyllen og et frontsett av ukjent type

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Nokon som har hatt problem med mikrofonen? Dei eg snakkar med seier dei bare sovidt høyrer meg.

 

Går det an å justere opp volum på mikrofonen?

 

Eg bruker ein sony ericsson k750i....nokon som har brukt ein slik telefon mot denne cd-speleren?

5617817[/snapback]

 

Eg meiner å ha lest at SE K750i har problemer opp i mot denna spelaren. :( Eg ska sjå om eg finne ein link.

Lenke til kommentar

Jeg har k750i med spelleren, har alle funksjonene med den telefonen.

Jeg hadde en Samsung D500, den funker særdeles dårlig med spellern. se på kompatibilitetslista på http://www.pioneer.no/no/product_detail.js...nomy_id=430-458

 

Jeg er kjempefornøyd med spillern! Men du kan få den mye billigere en 5000,-!

Jeg betalte litt over 3 her http://caraudiosecurity.com/shop/product/p...ts_id/3453.html

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om flere spillere med BT som kan gi linkup med mobilen og dermed handsfree? Mulig de nye modellene til pioneer kommer med BT? 8600 osv

5704815[/snapback]

 

Mulig det har kommet flere siden jeg kjøpte min, men da jeg kjøpte DEH-P70BT så var det den eneste som var med bluetooth uten adapter, alle nye spillere får man BT adabtere til tror jeg, men den eneste som har innebygget BT tror jeg er Pioneer sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...