Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært perfekt til min fars 50 årsdag. Men PT-6 blir nok i overkanten dyr i forhold til min økonomi, pluss at jeg frykter den blir for avansert for min far. Et tilsvarende komponent som er begrenset til å kun sende enkel informasjon som temperatur og lignende til mobil hadde der i mot vært perfekt. Altså, hvor funksjoner rundt kamera utelukkes. Noe som har sett eller hørt noe slikt? :dribble:

Lenke til kommentar

Fin dings det der, men brukervennligheten kunne vært VESENTLIG forbedret med ett java program, og mulighet for å koble kameraet direkte til en mobil, og bruke skjermen som søker.

 

Videre burde den støttet 3G, og (dermed?) muligheten for videotelefoni. En ting er at man ringer opp kameraet, men da bør man få se hva den ser også! :)

Lenke til kommentar
Fin dings det der, men brukervennligheten kunne vært VESENTLIG forbedret med ett java program, og mulighet for å koble kameraet direkte til en mobil, og bruke skjermen som søker.

Nå er det svært lite nyttig man kan lave under den felles java-standarden, spesielt om disse programmene skal fungere på nesten alle mobiler. Jeg synes det er fullt forståelig at Nokia derfor bare lager et program til Series 60 som både støtter mange ulike mobiler og gir mye mer muligheter til å utforme programmer.

 

Ble litt dårlig formulert av meg, men men..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...