Gå til innhold

Omtale av GoldenEye: Rogue Agent (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ugly grafikk (ser ut som et NES forsøk på FPS) like dårlig lyd og sinnsykt lite variasjon

 

 

Får en 2er av meg

Og et spill skal få karakter bare på grunnlag av grafikken? Har du dessuten tenkt over at DS-en kanskje ikke er like kraftig som PSP-en? Hvis du i tillegg prøver spillet, ville du komme til samme konklusjon. Blir litt for dumt å komme med slike komentarer.

Lenke til kommentar

Jeg sier jo ikke at den BARE skal omtales på grunnlag av grafikken, jeg får vel legge til en litt mer detaljert spillomtale:

 

Fiendene er like dumme som regndråpene som faller utenfor akkurat nå, variasjonen mangler totalt (Objective: Kill all enemies, finnes ikke noe annet), som jeg sa, grafikken er forferdelig (det er ikke det jeg legger først), lyden er litt vel....dårlig, spillbarheten finnes ikke

 

Foretrekker GRA til konsoll

Lenke til kommentar
Jeg sier jo ikke at den BARE skal omtales på grunnlag av grafikken, jeg får vel legge til en litt mer detaljert spillomtale:

 

Fiendene er like dumme som regndråpene som faller utenfor akkurat nå, variasjonen mangler totalt (Objective: Kill all enemies, finnes ikke noe annet), som jeg sa, grafikken er forferdelig (det er ikke det jeg legger først), lyden er litt vel....dårlig, spillbarheten finnes ikke

 

Foretrekker GRA til konsoll

Du sa ikke stort mer enn at grafikken sugde i ditt første innlegg, så ikke prøv deg :p

 

Fiendene klarer faktisk å gjemme seg. Grafikken er ikke dårlig. Hva er god grafikk? At man kan telle fregner på fienden? Hva i all verden skal det være godt for?

 

Men du har rett på noe. Variasjon er et fremmedord og lyden er enormt bak mål.

 

Men kom ikke å si at spillbarheten er dårlig. Fungerer definitivt mye bedre enn analog-stikka på de vanlige konsollene, til denne typen spill.

Lenke til kommentar

Multiplayer SuGeR!!!! På singlecard delen kan man spille opptil åtte spillere.

Men det er bare en bane å velge mellom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Multicard derimot er det flere baner, karakterer og våpen å velge mellom.

Men der er det endå et dilemma. Multicard tilater kun maks 4 spillere!!!!!!!!!!!!!!!

Og alle dialoger i spillet er tekstbasserte!!!!! Det er ingen lyd i filmsekvensene!!!!!!!!

Musikken er bare helt forferdelig. Jeg hadde ventet meg skikkelig James Bond musikk,

men neida, det er bare simpel mobilspill musikk. Musikken varrierer heller ikke i spillet.

Det er heller ingen lydefekter i spillet, som fottrinn, åpner dører, skyter i veggen osv

:( Ammosystemet er bare helt ræva. Man må plukke opp et nytt våpen hver gang.

 

Nei og atter, atter NEI!!!!! På coveret ser Goldeneye ut som et skikkelig FP skytespill til DS. Med åtte spillere på multiplayer, bra grafikk og god kontroll.

Men så feil kan man ta......Tenk at jeg brukte 550 kr på denne søppla..... :(

 

Der virker som om EA har laget goldeneye i huj og hast, bare for å være ført ute med et første persons skytespill. Det er det som er problemet med mange av DS spillene.

Utviklerene lager dem bare i huj og hast. Se bare på feks Starwars revenge of the sith som bare stiller opp GBA grafikk, når DS kan tilby 3D grafikk som er i klasse med nintendo 64. Jeg er heller villig til å vente en på gode spilltitler, en å få sånn fast food som goldenye..... :(

 

Nei folkens, vent heller på Metroid...... :( Det er bare 2-3 måneder, så er MPH her....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...