Gå til innhold

Omtale av RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja og det er ikke noe bra.

 

Gi meg gamepleyet fra enern og toern. Gi meg mulighet til å kjøre mine egne baner. Så er jeg fornøyd.

 

Det er så mye dilldall og det skal være så målrettet for barn nå. Likte RCT mye bedre i de gode gamle dager. Da menyene var enkle og greie. Alt var kjent fra den gode gamle transport tycoon serien. Men så måtte jo noe komme å ødelegge. :mad:

Lenke til kommentar

Det er så mange små søte piktogrammer med små barn med runde hoder i forskjellige aktiviteter. Må si jeg likte mye bedre den mer "proffe" looken til Chris.

 

Det var litt synd å miste en så bra serie. Men på en annen side så gikk jeg litt lei serien med toern.

 

Andre nye spill som bygger på klassikere har en fynksjon så jeg kunne tenkt meg i RCT3. Nemlig classic mode. Der alt er og oppfører seg likt som klassikerne men med oppdatert fysikk og grafikk.

 

A man can dream. A man can dream :whistle:

Lenke til kommentar
Det er så mange små søte piktogrammer med små barn med runde hoder i forskjellige aktiviteter. Må si jeg likte mye bedre den mer "proffe" looken til Chris.

 

Det var litt synd å miste en så bra serie. Men på en annen side så gikk jeg litt lei serien med toern.

 

Andre nye spill som bygger på klassikere har en fynksjon så jeg kunne tenkt meg i RCT3. Nemlig classic mode. Der alt er og oppfører seg likt som klassikerne men med oppdatert fysikk og grafikk.

 

A man can dream. A man can dream :whistle:

Helt enig, sitter faktisk å tenker på om jeg skal installere RC1. *mimre mimre*

Lenke til kommentar

Rollercoaster Tycoon 3 er faktisk et kjempeflott spill, og lever godt opp til forgjengerne. Med Soaked! blir det bare enda bedre.

 

Det eneste jeg har å utsette ved spillet, er at det blir for maskinkrevende etter hvert som parken din vokser. Jeg har en bunnsolid datamaskin med ørten gigahertz, ram og videominne, men spillet begynner å leke Michael Jacksons "Dancing Machine" kort tid etter at parken min har nådd en betydelig størrelse.

 

Men kjempedigg er det. Det er utrolig morsomt å se to tusen peeps labbe rundt i parken som jeg har bygd og brukt tid på.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...