Gå til innhold

Stenger likevel ikke news


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PR triks for en så gammel teknologi ?

 

Det står "Her går det frem at Telenor jobber med å få til en løsning for sine news-brukere" i artikkelen. Løsningen kan jo bli ganske forskjellig fra den som finnes i dag da. :roll:

 

For de som brukte Telenor sin server vil det jo ha betydd at de måtte ha forandret innstillingene sine. Men de kunne jo ha benyttet en annen News server istedetfor. :roll:

 

Det finnes jo etterhvert så mange forum rundt omkring på Internett som har tatt over en del av News sin trafikk vil jeg tro. Men Usenet sin styrke er jo at en kan legge ved filer ved at en omgjør koden til tekst for så når en laster ned omgjør den andre veien for å få tak i programmet, bildet eller hva du enn måtte hente.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

flott at telenor lytter til kundene og beholder news tjenesten.

jeg vil tro at de kan tjene på det om de outsourcer news tjenesten til andre news tilbydere, spesiellt om de utelukker binære grupper, som vil være en enorm kostnad å inkludere. disse ser jeg heller ingen nødvendighet å inkludere, da brukere av disse gjerne vil betale for news tilgang allikevel (har ikke telenor, men regner ikke med at støtter dette idag heller).

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...