Gå til innhold

Post på rett sted - feilposter STENGES! Les dette!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har i lengre tid nå irritert meg og håpet på en strengere linje her inne og sett at vi har noen gjengangere på feilposter noen eksempler på dette er:

 

Webcamposter, Vi har en egen kategori til dette her.

 

Spørsmål om strømforsyninger som "Er den bra nok?" o.l. skal postes i Strømforsyninger og elektronikk-delen av forumet.

 

Så har vi ofte legendariske OT (Off Topic) poster her inne og det er det en egen OT del her på forumet, her :)

 

Det skal heller ikke glemmes at vi har alt for ofte spørsmål om vifte til CPU her inne og vi har en egen kategori for luftkjøling og vannkjøling. Spørsmål rundt kjøleløysninger legges i en av disse kategoriene.

 

For luftkjøling (CPU-kjølere, vifter, kjøleribber - alt som kjøles vha. luft)

http://forum.hardware.no/index.php?showforum=12

 

For diskusjoner rundt vann- og Ekstrem-kjøling

http://forum.hardware.no/index.php?showforum=224

 

Så har vi spørsmål om DVD-spillere etc, dette skal postes i Videoavspillere

 

Jeg har også lagt merke til poster om printere her og da har dere kommet til feil forum, men ta en titt innom her så har du kommet riktig.

 

Tråder for spørsmål vedrørende MP3-spillere er det en egen kategori for, MP3-spillere.

 

Alt om programvare og drivere etc, tas i programvare forumet.

 

Her finner du alle kategoriene og jeg ber deg, vær så snill ta deg 5 min til og skumme gjennom alle kategoriene og skaff deg en liten oversikt over forumet, så får vi en renere "Annet om hardware"-kategori. :thumbup:

 

Takk på forhånd, Aalton.

 

Edit (ponke): Forandret tittelen bittelitt.

Edit (Simen1): Korrekturlesing

Edit (Rikky): Oppdaterte PSU-avsnittet.

Edit (Rikky): Ny link til videoavspillere.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...