Gå til innhold

Bred grafikkstøtte fra ULi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smart nok konsept med PCIe + AGP, men noe sier meg at kvaliteten på andre deler av brikkesettet kan bli så som så i forhold til nVidia sine brikkesett. Håper uansett at dette kan bli en verdig konkurrent blandt de billigste hovedkortene. (Nvidia er farlig nær å bli karakterisert av meg som overpriset)

Lenke til kommentar
Smart nok konsept med PCIe + AGP, men noe sier meg at kvaliteten på andre deler av brikkesettet kan bli så som så i forhold til nVidia sine brikkesett. Håper uansett at dette kan bli en verdig konkurrent blandt de billigste hovedkortene. (Nvidia er farlig nær å bli karakterisert av meg som overpriset)

Enig med deg der. Siste virkelig gode brikkesett fra ULi (hvis det er det som var ALi før?) var vell til K6-serien hvis jeg ikke tar helt feil. Håper dette kan hjelpe på litt.

 

Bruker ikke enkelte hovedkort med ATI-løsninge southbridge fra ULi nå (eller tar jeg feil?)

Lenke til kommentar
Smart nok konsept med PCIe + AGP, men noe sier meg at kvaliteten på andre deler av brikkesettet kan bli så som så i forhold til nVidia sine brikkesett. Håper uansett at dette kan bli en verdig konkurrent blandt de billigste hovedkortene. (Nvidia er farlig nær å bli karakterisert av meg som overpriset)

Enig med deg der. Siste virkelig gode brikkesett fra ULi (hvis det er det som var ALi før?) var vell til K6-serien hvis jeg ikke tar helt feil. Håper dette kan hjelpe på litt.

 

Bruker ikke enkelte hovedkort med ATI-løsninge southbridge fra ULi nå (eller tar jeg feil?)

Det lurer jeg også på :) Er ULi det nye navnet til ALi?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Graver frem en gammel artikkel og putter inn litt info. I linken er det en samletråd om muligheter og prestasjoner som går med ULi 1695 brikkesettet. SLI, 400MHz HTT, sM2 kompatibel i fremtida og AGP + 2 PCI-e er på plass (6 skjermer! = TGI).

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=441348&hl=

 

Koster i dag 581 spenn hos SHG (Asrock). Ikke så verst.

Endret av AMD-King
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...