Gå til innhold

Handle på utenlansk xxx webshop


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Min kone og jeg har nå passert den magiske alderen der vi har behov for litt mer spenning i hverdagen. I jakten på "hardware" har vi kommet over en webshop som selger produkter i glass.

 

Etter anbefalning fra flere venner av oss har vi ønsket en slik "glass-stav". Vi har sett på kondomeriet og andre norske webshops, men ikke funnet et design som har tiltalt oss.

 

 

Nå er spørsmålet:

 

Hvordan vet jeg at dette er en sikker webshop? Har liksom ikke lyst å legge igjen visa nr her og finne ut at min Visa farter verden over.

 

Og vil det beløpe toll på slike varer, da disse ikke er å oppdrive i Norge? produktet vi kan tenke oss koster ca 60 Euro.

 

Nederst i hjørnet står følgende på webshoppen:

 

Place your order

safely & discretely at

G-Glass.com

 

cc.gif

 

 

 

Noen sertfikater jeg skal se etter?

 

Beklager hvis dette blir en feil post, men jeg er desperat og en kamerat av meg foreslo at jeg skulle spørre på dette forumet, da dere sitter med en enorm datakunnskap

Endret av Kåre Hansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Toll kommer det uansett om varen finnes i Norge eller ikke. Det eneste som jeg vet om som det ikke er toll på er bøker. Er bare å sjekke tollvesenet sitt nettsted. Tollgrensa er per i dag på 200 kroner (ekskludert frakt).

 

Når det gjelder legitimiteten til den webshoppen så kan du se om du finner en valideringssak på VISA og/eller VeriSign sine nettsider.

Lenke til kommentar
Toll kommer det uansett om varen finnes i Norge eller ikke. Det eneste som jeg vet om som det ikke er toll på er bøker. Er bare å sjekke tollvesenet sitt nettsted. Tollgrensa er per i dag på 200 kroner (ekskludert frakt).

Vel, det kommer IKKE toll på alle varer over 200 kroner. MEN det kommer mva på alle varer over 200 kroner og det gjelder også frakten (Joda Øyvind). Noen varer er tollpliktige, og dette kan en finne ut av på toll.no.

 

Lykke til Kåre.

Lenke til kommentar
Få butikken til å sende som gave, da er alle problemer løst.

Bestille til kjæresten ?

 

Bestille denne..eh..staven til dama(bare at du betaler for den) så blir den jo en gave...helt lovlig til og med..

er vel ikke så lett...

Lenke til kommentar

Hei alle sammen.

 

Da jeg bor i Oslo skal jeg ta meg en tur ned til Beate Ushe for å spørre om de har "Phallix dildo". Dog er ikke dette noe jeg trives med å gjøre.

 

Men hvis de ikke har dette, skal jeg da bare bruke denne webshoppen? Og hvordan fortoller man noe slikt som dette?

Lenke til kommentar

Slapp av. Dem biter ikkje. (Dei som jobber det, altså)

Faktisk pleier dem å være ganske ok..

 

 

... og i dette innlegget var det ca. 15 skrivefeil...

 

GOd natt.

[edit]Herregd[/edit]

 

edit nr 4:

Phallix Glass får du hjå Flirt, lokalisert i Møllergata 37, Oslo. ;)

Endret av nmedaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...