Gå til innhold

WD lagrer 6 GB på én tomme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det bare blitt solgt slike CFII kort med slike harddisker i til en rimelig pris. Frem til nå kan jo ikke andre slike mini-harddisk løsninger konkurrere med vanlige flash-baserte kort. Det ser ut til at det kun er MP3-spiller-produsenter og lignende som får tak i slike disker til en overkommelig pris.

 

Jeg har ennå ikke sett større enn 2,2GB CFII kort som er basert på harddisker i salg i webshops her i landet. Og de koster omtrent like mye som 2GB flash-baserte CF kort, så da er det jo liten vits i dem.

 

Håper disse 6GB CFII kommer i salg uten å være integrert i MP3-spillere...

 

 

Edit: Jeg ser nå at det visst finnes 4GB CFII kort allerede i salg i Norge, og til betydelig lavere pris enn flash-baserte kort. Da håper jeg disse nye 6GB kortene også kommer ut til en fornuftig pris...

Endret av Roadrunner7
Lenke til kommentar
Tror ikke jeg vil ha en harddisk i mobiltelefonen min, nei. Det bruker de mye for mye strøm til. Tenker nok flash-minne er det mest aktuelle for mobiltelefoner ennå på en stund.

Tja.. joda :)

Dem finner nok på noe lurt. Stadig bedre og mindre batterier, kanskje en solcelle på mobilen?

Eller en liten sveiv som en kan dra ut av mobilen og sveive en gang i mellom. (som på noen radioer/lommelykter)

=)

Lenke til kommentar
Hadde det bare blitt solgt slike CFII kort med slike harddisker i til en rimelig pris. Frem til nå kan jo ikke andre slike mini-harddisk løsninger konkurrere med vanlige flash-baserte kort. Det ser ut til at det kun er MP3-spiller-produsenter og lignende som får tak i slike disker til en overkommelig pris.

 

Jeg har ennå ikke sett større enn 2,2GB CFII kort som er basert på harddisker i salg i webshops her i landet. Og de koster omtrent like mye som 2GB flash-baserte CF kort, så da er det jo liten vits i dem.

 

Håper disse 6GB CFII kommer i salg uten å være integrert i MP3-spillere...

 

 

Edit: Jeg ser nå at det visst finnes 4GB CFII kort allerede i salg i Norge, og til betydelig lavere pris enn flash-baserte kort. Da håper jeg disse nye 6GB kortene også kommer ut til en fornuftig pris...

det er jo fullt mulig å kjøpe en zen micro til 2000.- åpne den opp, slenge HD i kamera, formatere å knipse i vei.... Har lest at andre har gjort dette, og det funker utmerket...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...