Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som dere kanskje burde hatt med var at batterilevetiden når en hadde med seg mobiltelefonen, og den faktisk var på, er en trist affære. Nå har jeg ikke hatt mobil med fargeskjerm før, og den jeg har (en t600) står oppgitt med en standbytid på 125t. Denne holder, med halvaktig bruk, i en fire dager. Siemensen holdt i litt over to dager med den samme bruken

 

Er dette noe som er vanlig med de nye mobiltelefonene med fargeskjerm?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det som dere kanskje burde hatt med var at batterilevetiden når en hadde med seg mobiltelefonen, og den faktisk var på, er en trist affære. Nå har jeg ikke hatt mobil med fargeskjerm før, og den jeg har (en t600) står oppgitt med en standbytid på 125t. Denne holder, med halvaktig bruk, i en fire dager. Siemensen holdt i litt over to dager med den samme bruken

 

Er dette noe som er vanlig med de nye mobiltelefonene med fargeskjerm?

Nå husker jeg ikke om det går an å slå ned lysstyrken, men prøv det. Dette gjør ofte underverker.

Lenke til kommentar
Nå husker jeg ikke om det går an å slå ned lysstyrken, men prøv det. Dette gjør ofte underverker.

Hmm- Høres smart ut. Vet du om det går an å flashe utenlandsk firmware til norsk? T9 ordliste vil vel gjøre at det går litt kortere tid å skrive meldinger...

Joda, det bør vel ikke være noe problem. Finnes jo CF62er som er produsert med norsk språk, og da finnes firmwaren også ;).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...