Gå til innhold

Ny Guild Wars-test til helgen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På papiret virker dette spillet perfekt, men omtrent alle jeg har snakket med har sagt at det har en totalt fraværende MMORPG-følelse. Det er mer Diablo 2 i MMORPG-skin, med en lobby der alt tas fra.

 

Det skal likevel ikke hindre meg i å sitte opp tre netter i strekk =)

Jo, det minner mere om diablo spillene en "tradisjonelle" mmorpgs, men fy så addictive det er.

 

Tror også at guilds, hunting grounds, trading og sånnt som er forbedret siden den første e3 testen, gjør at mmorpg følelsen er mere tilstede.

 

Og så er det jo uten monthly fee :w00t:

Lenke til kommentar

Spillet skuffet meg stort i hvert fall, etter en drøy dag med spilling. Zoningen er langvarig, karakterene er lite fleksible og ensformige, fiendene er likeså, spillet føles som en eneste stor lobby samt at grafikken rett og slett var skuffende. Til og med med omtrent alt på fullt med et X800 pro-kort.

 

Nå er det bare Everquest 2 igjen til å redde æren. (:

Lenke til kommentar
Spillet skuffet meg stort i hvert fall, etter en drøy dag med spilling. Zoningen er langvarig, karakterene er lite fleksible og ensformige, fiendene er likeså, spillet føles som en eneste stor lobby samt at grafikken rett og slett var skuffende. Til og med med omtrent alt på fullt med et X800 pro-kort.

 

Nå er det bare Everquest 2 igjen til å redde æren. (:

Virker veldig som du har forventa en tradisjonell mmorpg, guildwars er ikke sånn. Ett av de store bonusene med GW er jo at det ikke kommer til å koste monthly fee, et meget godt alternativ til spillere som vil ha litt "enklere" rpg's og ikke synes at det er vert pengene å abonere på en mmorpg. GW er basicly diablo på steroids.

 

Det er strukturert anderledes, noe som gjør det mere stabilt, og fleksibelt. Load tider og login tider er ikke så hårreisende hvis man setter det i forhold til en vanlig install... er mye greiere å downloade ting underveis så man kommer i gang med spillinga og ikke slipper å vente på at alt er downa og installert.

 

Og til syvende og sist: husk det er en beta ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...