Gå til innhold

Electronic Arts inngår nye avtaler (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gas Powered Games lager Total Annihilation 2?

Nei, det kan vel ikke stemme vel? De driver vel på med Dungeon Siege 2?

Og i tillegg så trodde jeg ikke at Gas Powered Games hadde rettighetene til TA lenger, de er det vel Atari som har og de er ute etter noen andre for å lage TA2 etter det jeg har forstått.

 

Men uansett. Gas Powered Games driver å lager et RTS spill, men det er ikke TA2.

Lenke til kommentar
Det er ikke sikkert det blir hetende Total Annihilation 2, men at de holder på med en oppfølger er rimelig sikkert: http://gamer.no/art.php?artikkelid=5451

Nei. Det kommer til å ha fint lite med TA å gjøre, men at det kan ligne skal du ikke se bort ifra.

 

Og jeg vil ikke akkurat kalt det en oppfølger. En oppfølger heter ofte noe av det samme og har sterk tilknytning til forgjengeren, noe dette nye spillet til Gas Powered Games ikke har.

De er nok mer interessert i å lage et nytt merkenavn og et nytt konsept.

Lenke til kommentar
Hva vet jeg.. når mannen som laget TA sier han er i ferd med å lage en oppfølger til TA så antar jo jeg naturligvis at han vet hva han snakker om, men... :)

 

(hans ord: "an RTS follow-up to Total Annihilation" )

Hmm... Misstolkning?

 

Jeg er av den oppfattning at hans neste spill har fint lite med TA å gjøre, annet enn at begge spillene hører hjemme i RTS sjangeren.

 

Jeg syns ord valget hans var litt merkelig. "...an RTS followup to Total Annihilation."

TA var jo RTS, så hvorfor bruke RTS i den settningen overhodet hvis det er en oppfølger.

 

Slik jeg forstår det så mener han at han lager nok en RTS, ikke at han lager en oppfølger til TA.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...