Gå til innhold

Store problemer for Warcraft 3 Reforged-turnering i helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-----

+The_Swordman1

-----

- Alt som hadde trengs for "WarCraft Nr.3." var/er at spillet hadde vært både forover- og bakover-kompatibelt.

-----

Alt annet er høyst kosmetisk i så måte.

Eneste som ellers hadde vært greit med tanke på grafikk hadde vært å legge til støtte for flere (høyere) oppløsninger.

Som f.eks for dem med typen (Ultra-)Wide-Screen.

Eller for å helgradere seg...

Ta med hele spekteret fra "1,00:1,00"-"Aspect Ratio" og opp til f.eks. "4,00:1,00"-"Aspect Ratio".

-----

Side Note...

Med mindre det er snakk om VR så er alt over "4,00:1,00"-"Aspect Ratio" ganske overkill.

For sant å si med tanke på ytelse så er alt over "2,00:1,00"-"Aspect Ratio" overkill i VR.

-----

Pluss muligheten til å kunne fin justere "Cam-Angle" og "Cam-Height" hadde vært helt supert, enten "In-Game" eller via Config-files slik det uoffisielt sett går an i "C&C:Generals"(NB!...: Dog, kun anbefalt etter man er ferdig med Campaign, da det å justere "Cam-Angle" fudge'er til "Cut-Scenes" i "C&C:Generals". Noe som Blizzard kunne ha tatt høyde for når disse muligheten legges til i "WarCraft Nr.3.: Reforged").

Med disse mulighetene på plass så er "Low-Res"-textures ikke lengre et problem som folk vil komme til å henge seg så veldig opp i, med mindre dem da ikke zoom'er veldig inn med vilje.

For gjør dem det, ja, da har dem jo bare seg selv å takke...

-----

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...