Gå til innhold

Fikk du digitalkamera til jul?


Fikk du digitalkamera til jul?  

91 stemmer

  1. 1. Fikk du digitalkamera til jul?

    • Ja
      23
    • Nei
      68


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk Fujifilm f410 av samboeren min. Er til nå utrolig fornøyd...men det er jo ikke mange bildene jeg får tatt på ett 16mb kort, så jeg må nok kjøpe meg ett større. Morro og kunne ta sort/hvitt bilder hvis en vil det, og så kan en "trimme" bildet med kameraet, men det går noe utover fremkallings kvaliteten. TIl bursdagen skal jeg ønske meg dockingstasjonen :)

Endret av Rianna
Lenke til kommentar

faren min fikk kodak DX 6340 (1. luke i julekalenderen ... takk akam.no!!!) av meg til jul... Han ble meget overrasket og glad så det var litt kult... Virker som et meget bra kamera for de 1800 kronene jeg ga for det... Fint med lukker og blenderprioritet og fin 4x zoom....

er litt missunelig på han nå. Jeg fikk nikon cp 3500 av han til jul i fjor (og da kostet det 3700) så man kan nok si at han fikk mer for pengene... menmen får vente til neste jul med nytt kamera :)

Lenke til kommentar

Casio Exilim Ex-Z4. Er kjempefornøyd så langt!. Er mitt første digi-cam og tar mer enn nok gode bilder til mitt bruk. Har tatt bilder i sterk vind med mye sne.(Var på rypejakt lillejulaften),og det tar fine bilder både ute og inne,mørkt som lyst. Var sammen med en som har Ixus 400 og for meg virker det som om bildene er like gode. + til Casio'en for størrelsen!.

 

Blir nok mye glede for meg med dette kameraet,da det passer i enhver lomme.

Fortsatt god jul alle sammen.

Lenke til kommentar
Jeg ga også bort et, riktignok pent brukt. Nå har jeg ikke noe brukbart kamera lenger, men kan heldigvis låne fra jobben.

Ga du bort et brukt kamera til Jul??.

 

Enten må det være noen som vet om det, eller må du ha gitt det til noen du ikke liker.

 

 

royrogers

Hm... ser ikke noe galt i gå gi bort et brukt kamera. Kan jo være gull verdt for den som får det uansett! :)

Lenke til kommentar
Jeg ga også bort et, riktignok pent brukt. Nå har jeg ikke noe brukbart kamera lenger, men kan heldigvis låne fra jobben.

Ga du bort et brukt kamera til Jul??.

 

Enten må det være noen som vet om det, eller må du ha gitt det til noen du ikke liker.

 

 

royrogers

Hm... ser ikke noe galt i gå gi bort et brukt kamera. Kan jo være gull verdt for den som får det uansett! :)

Håper han husket å slette alle de gamle bildene først da... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...