Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Dette ville vore ein stor hit i 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Dørene er med andre ord opna for ein straum av juksefantar" Vent, hæ? Det er samme dør som sist? Forskjellen er vel at alle nye brukere har den styggeste og mest forskudde døren som finnes. Som også er gratis og ikke lenger nesten gratis, så med mindre du er helt ny i CS så skal du ikke merke noe forskjell på fusk og avskum.

 

Med tanke på at spillet er på salg for en enda bedre pris, eller har vært, tyder på at de mest dedikerte allerede har en haug med brukere å jukse på, litt synd hvis de hamstret opp under nylig Steam Sale. Mer penger til VACnet og en fordel for oss som ikke jukser, eller? Joda, vi vil ikke merke noen forskjell.

 

Hvis du lager deg en ny bruker så vil den dele omtrent samme 'Trust Factor' som hovedbrukeren din. Så hvis du mener alt du ser er juksemakere så ville jeg tenkt meg om to ganger; enten er du søppel eller så kan det ligge noe mer i det. Hvis du bruker cheats på en helt ny konto, og den blir tatt så vet Vavle om det - altså du er fucked. Trust Scoren din blir påvirket uavhenging om du brukte cheats på hovedkonto eller en helt ny.

 

Journalistikk ????

Lenke til kommentar

Cs go er så utrolig gammelt å simpelt

 

Det enkle er ofte det beste, bare se på Fortnite, grise enkelt men like vell det største spillet i dag...osv.. Syntes CSGO Battle Royal modden, er lett og morro underholdning som passer fint inn hvermansens tilværelse, uten å måtte sitte 10 timer å spille...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes dette var god underholdning for å løsne opp litt mellom comp runder. Har hatt det mye moro så langt. Ikke helt sikker om det trekker til seg så mange nye spillere men kanskje mange gamle cs fans kommer tilbake for å spille litt. Noen konkurrent til fortnite, blackout og pubg er det ikke syntes jeg.

Lenke til kommentar

Hvis du lager deg en ny bruker så vil den dele omtrent samme 'Trust Factor' som hovedbrukeren din. Så hvis du mener alt du ser er juksemakere så ville jeg tenkt meg om to ganger; enten er du søppel eller så kan det ligge noe mer i det. Hvis du bruker cheats på en helt ny konto, og den blir tatt så vet Vavle om det - altså du er fucked. Trust Scoren din blir påvirket uavhenging om du brukte cheats på hovedkonto eller en helt ny.

 

Journalistikk ????

 

Håper du er ironisk altså..

 

"Your matchmaking experience will be significantly affected because the Trust Factor of FluxX is substantially lower than yours.CS:GO's matchmaking will prioritize finding opponents with a similar substantially lower Trust Factor."

 

2 brukere, spiller med samme fyren men denne beskjeden får jeg bare på 1 av de.

Lenke til kommentar

Håper du er ironisk altså..

 

"Your matchmaking experience will be significantly affected because the Trust Factor of FluxX is substantially lower than yours.CS:GO's matchmaking will prioritize finding opponents with a similar substantially lower Trust Factor."

 

2 brukere, spiller med samme fyren men denne beskjeden får jeg bare på 1 av de.

Nei? (

) Altså TL;DW: Cheater du på en bruker og lager ny så vil du ikke få høyere Trust Score fordi Valve ser at du lager ny bruker og antar at du vil jukse igjen og dermid gir deg lavere score enn normalt.

 

"Noen spurte om hvorfor de hadde lav score, fant ut han var utestengt på 49 andre kontoer" -McDonald

 

Kompisen din kan godt være en mong på smurfen vs. hovedbrukeren?

 

Hvis den er helt ny så skal den jo være noe lavere da brukeren ikke er Prime, noe jeg ikke kom på da jeg skrev min første kommentar, min feil.

Endret av whtevr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...