Gå til innhold

ANMELDELSE: Hitman 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er vel heller: går tilbake til å være et skikkelig spill.

Men ellers veldig fin anmeldelse. Hitman er vel en av de gjevneste seriene jeg vet om.

Ingen dårlige spill i serien selv om noen er bedre enn andre.

 

Ganske enig med deg, men synes Hitman Absolution var et elendig Hitmanspill. Et bra spill, men usikker i hvilken sjanger det var bra.

Lenke til kommentar

Ganske enig med deg, men synes Hitman Absolution var et elendig Hitmanspill. Et bra spill, men usikker i hvilken sjanger det var bra.

 

Ja Absolution og  Contracts er vel de to svakeste(pluss at 1eren ikke har holdt seg  så bra da) 

Men favoritten min er fremdeles Bloodmoney, jeg føler at det var Opus Magnum av Hitman.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt Hitman 2 i 4 timer, Hitman er morsome spill, du kan kjøre gjennom spillet på 4-5 timer om du bare dreper alt, også kan du bruke 60 timer på å leke deg på alle mulige måter. 

Det er få spill som inspirerer fantasien mer.

Spillet er mer av det samme som Hitman "1" og det er jo bra.

 

Men noen av brettene er så store og overveldene at det blir litt mye noen ganger.

Det er bare fordeler og svakheter med at brettene er så store, fordelene er jo den enorme variasjonen, men kunne ønske de hadde noen "mindre" brett mellom de store. Hvor ting kanskje ikke har like mye variasjon, men litt mer tight, ala noen av de eldre spillene. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...