Gå til innhold

Nå som trolig nye nVidia kort er rett rundt hjørnet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Hvordan blir markedet for gaming-laptopper til å være seende da? 

Kommer produsernter til å putte inn de nyeste kortene og Intel sine prosessorer med èn gang, eller vil dette ta tid?

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg er fastbestemt på å få kjøpt med en Razer Blade med 1070, men usikker på hvordan markedet vil se ut hvis en evt. 1170 kommer ut om en måned, to.. og om produsenter ( som f.eks. MSi, Asus osv. ) kommer til å putte disse inn i nye modeller ila. høsten? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..Hvordan blir markedet for gaming-laptopper til å være seende da? 

Kommer produsernter til å putte inn de nyeste kortene og Intel sine prosessorer med èn gang, eller vil dette ta tid?

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg er fastbestemt på å få kjøpt med en Razer Blade med 1070, men usikker på hvordan markedet vil se ut hvis en evt. 1170 kommer ut om en måned, to.. og om produsenter ( som f.eks. MSi, Asus osv. ) kommer til å putte disse inn i nye modeller ila. høsten? 

Tror det var Lenovo som hadde en lekkasje om at de ville komme med nye laptopper med next gen grafikk i november mener jeg. Det høres ikke usannsynlig ut.

Skrevet

Tror det var Lenovo som hadde en lekkasje om at de ville komme med nye laptopper med next gen grafikk i november mener jeg. Det høres ikke usannsynlig ut.

Lenovo lovet også en leppe-løs mobil :( 

Så med andre ord, mtp. at nye grafikkort gjerne kommer ut de neste månedene, ville det være litt som å skyte seg selv i foten med å gå for en Razer Blade til 27K ? 

Skrevet

Personlig synes jeg 27K er uhorvelig mye å bruke på en laptop som kommer til å bli parkert av neste tilsvarende modell om et par måneder. Men folk er jo forskjellige...

Skrevet

Personlig synes jeg 27K er uhorvelig mye å bruke på en laptop som kommer til å bli parkert av neste tilsvarende modell om et par måneder. Men folk er jo forskjellige...

Hmm, gjerne jeg heller burde vente da, men det blir alltid " vent et par måneder, da kommer xx ut! ". Får vel vente å se på benchmarks på den nye kortene. Ikke verdt å vente mange måneder for en 10-20% upgrade.. 

Skrevet

I laptop skjermkort verdenen har det ikke vært noe "vent et par måneder, da kommer xx ut" på snart 2 år. ;)

Damn you ;) Da blir det til å vente! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...