Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

når en tar oftere på sin penis vil det penis bli mindre følsom? selv om mannen blir ikke opphisset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jeg ingen tro på.

 

Jeg regner med at man kan bevisst gå inn for å trene seg opp til å tåle mer stimuli ved å f.eks gjøre øvelser med å stimulere hodet men da tror jeg man mest går inn for å trene pc muskelen til å holde igjen - da for å unngå for tidlig utløsning. Regner allikevel ikke med at kølla blir mindre sensitiv i den forstand.

 

Ellers tror jeg omskjærte menn blir mindre sensitive ettersom de da ikke lenger har en beskyttende hudfold som skjermer hodet fra å gni mot klær. Etterhvert blir kanskje huden tykkere, eller sensitiviteten går ned, og da snakker vi tross alt om nesten 24/7 "berøring" samt jeg antar at huden tørker ut, noe som igjen reduserer følelsen- men det må nesten noen som er omskjært i voksen alder svare for. Jeg bare spekulerer.

Lenke til kommentar

Aner ikke hva death grip er annet enn hva som ligger i ordet. Slik som ts ordlegger seg så ser jeg ikke for meg at det er snakk om å kaldkvele snoppen.

 

Nå har jeg faktisk ikke sett en eneste annen mann runke (i virkeligheten) - men jeg kan aldri tro at det er vanlig for menn å gå løs sin mest dyrebare eiendel "with hostile intent" so to speak.

 

Når jeg grisebanker folk i taxikøen så beskriver ikke jeg det som at jeg "tar" på snikfanten om ikke pol'ti kommer ruslende.

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar

Man kaldkveler nødvendigvis ikke noen ting. Men hvis man bare kjører skinnheisene sine med hjelp av hånda blir luren mindre følsom. Dette kan resultere i at man kjenner mindre når man først får svømme i ekte sukkerlake, og det blir vanskeligere å fullføre. 

 

Uavhengig om det var dette ts siktet til, så er det mulig å få følelsen tilbake

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...