Gå til innhold

Slik blir den neste utvidelsen til Destiny 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn som Destiny 2 har gått fra katastrofe til katastrofe. Skulle man nesten tro at neste DLC vært en liten motorsag som tvinger spillerne til å sage av seg foten før de får lov til å spille videre

 

Spillerne rømmer fra Destiny 2 og det er fakkeltog mot everess på bungieforumet.

Bungie har gravd sin egen grav med dette møkkaspillet som de har ødelagt totalt. Det skal ikke så mye til å få det bra igjen men tror ikke Bungie bryr seg om spillerne lenger. Man får ikke en gang lov til å velge hvilket strike eller PVP kart man vil spille. Nei de burde ta et skritt tilbake og latt noen ting vært som de var i Destinty 1

Lenke til kommentar

Jeg må være den eneste som faktisk liker D2... :p Jeg har ikke reinslikket alt som er i spillet for innhold enda. Ikke i nærheten engang da det er forholdsvis mye å bruke tid på om en har en noenlunde vanlig hverdag utenom spill. Mye mulig jeg ser hva problemet er når jeg har gjort alt og det blir opplagt hvorfor jeg burde være irritert...

 

En så lenge etter xx timer i spillet med venner så har hverken jeg eller dem nådd det punktet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...