Gå til innhold

Fingeravtrykk er ikke nok – nå vil Samsung at mobilen skal skanne hele håndflaten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noe tull. Dette er værre en fjesid tullet til Apple.

 

Ville forstått kritikken din bedre hvis du argumenterte for at det var "tull" at Apple har fjernet Touch-ID, ikke at de har lagt til Face-ID. Personlig vet jeg ikke hva jeg mener, kommer an på hvor godt Face-ID fungerer i hverdagen, hvor ofte man må ty til kode i forhold til Touch-ID.

Lenke til kommentar

hahaha, uffda. De prøver å se mer fancy ut enn Apple nå som de har lansert FaceID (er ikke i mot FaceID, synes det har funket like greit som touchID til nå), men det kommer til å se helt idiotisk ut. Kommer ikke til å fungere i praksis. Som GunBOB sa: "Døpe telefonen hver gang jeg skal lukke den opp. Nei takk." ?

Lenke til kommentar

hahaha, uffda. De prøver å se mer fancy ut enn Apple nå som de har lansert FaceID (er ikke i mot FaceID, synes det har funket like greit som touchID til nå), men det kommer til å se helt idiotisk ut. Kommer ikke til å fungere i praksis. Som GunBOB sa: "Døpe telefonen hver gang jeg skal lukke den opp. Nei takk." ?

 

Igjen, anbefaler å lese artikkelen før man kommenterer.... Dette skal ikke brukes til å låse opp telefonen på samme måte som "touchID"....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...