Gå til innhold

TEST: HTC Desire 10 Lifestyle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må være en av de lekreste telefonene jeg har sett på lenge - de har virkelig truffet spikeren på hodet med den mattsvarte finishen. Minner meg på et vis om den gummierte baksida på min gamle HTC Hero, way back when. Har savnet den typen finish på telefoner helt siden da. Jeg kan vanligvis ikke utstå gull eller annen unødvendig pynt, men dette ble sjokkerende smakfullt. Hadde ikke vært meg imot om detaljene var grå/"gunmetal" heller da. Men klager ikke.

 

Det jeg derimot klager på er å selge en telefon med en Snapdragon 400 i 2017. Greit nok at den ble lansert for et halvt år siden, men kom igjen HTC! Dette er en SoC som ble lansert i slutten av 2014, og var i full sirkulasjon for tre år siden! Og selv da var den en midrange-chip! Hva er det de tenker på? Jeg bruker en telefon fra de dager selv, en Xperia Z2, men denne har i det minste Snapdragon 800, som er minst dobbelt så rask på alle områder. Tross dette er den latterlig, uholdbart treg, og i ferd med å pensjoneres. Nei takk. Til den prisen, eller kanskje 500,- mer, burde de få inn en SD 652 eller lignende. Det hadde vært noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snapchat er vel en app som kan henge på hvilken som helst telefon, så det var ikke et godt eksempel. Så i det tilfellet kan det likegodt at det er appen som suger ( som den egentlig gjør) enn at telefonen er dårlig.

 

Hei!

 

Jeg kan personlig forsikre deg på det aller, aller, aller sterkeste at dette var et problem som oppstod på langt flere apper enn Snapchat – langt på nær alle.

 

Snapchat var imidlertid et godt eksempel, fordi snap-øyeblikk gjerne er over på, ja, et øyeblikk. Dermed er det avgjørende at det faktisk er mulig å ta et bilde nokså raskt.

 

– Torstein

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...