Gå til innhold

TEST: Garmin Vivofit 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når har denne vært ute ganske lenge allerede, og er derfor blitt ekstra avleggs siden den kom. Men jeg er helt enig i at dette produktet ikke har noe særlig marked lenger. Jeg har vivofit 2, og ville egentlig valgt den på nytt hvis jeg skulle velge mellom de tre vivofittene i dag. Syns 3eren ser litt snål ut, og den tilfører så godt som ingenting nytt. Fordelen med vivofit fremfor det andre man finner i dag, er pris og størrelse og batteri. Bakdelen er mangel på funksjoner. Jeg bruker pulsbelte sammen med min vivofit 2 og det funker helt fint. Og garmin connect-systemet er jeg godt fornøyd med. Jeg synker også mot runtastic. Men det hadde selvsagt vært greit å hatt innebygget pålitelig pulsmåling. Og GPS. Men da blir prisen en helt annen, størrelsen en helt annen, og den må lades daglig hvis pulsmåler og gps brukes en del. Jeg har hatt min vivofit 2 i halvannet år og batteriet holder enda. Reimen røk nylig, så da byttet jeg til den andre størrelsen som fulgte med i pakken mens jeg ventet på en ny i riktig størrelse, som jeg kjøpte på ebay for 20 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...